Mnogi znaju da je Barak Obama drugi mandat predsednika SAD dobio najviše zahvaljujući glasovima mladih ljudi, žena, ljudi obojene kože i članova sindikata. Manje je poznato na koji način je Obama uspeo da efikasnije privuče ove grupe od kampanje Mita Romnija. Odgovor leži u timu od preko stotinu profesionalnih analitičara i efikasnog HP Vertica softverskog alata za analizu velikih količina podataka.
HP Vertica je vrhunska analitička platforma koja je posebno pripremljena za rad sa ogromnim količinama podataka. Uz inteligentne načine za komprimovanje informacija, ona snižava troškove čuvanja podataka i ubrzava pristup i do 90 odsto. Ovo rešenje podatke čuva u kolonama, umesto u redovima, i drži ih u keš memoriji što upite ubrzava od 50 do 1.000 puta. Efikasnost unapređuje mogućnost obimne paralelne obrade, tako da se analiza velikih količina podataka raspoređuje između više hardverskih resursa.
Ovaj tip organizacije omogućio je da Obamin tim postigne niz ključnih ciljeva. Najpre, svi podaci koje je tim skupio unošeni su u softver HP Vertica, što je omogućilo sticanje sveobuhvatnog pogleda na njih. Drugo, analitičari su mogli brzo da daju odgovor na svako pitanje, bez obzira na izvor traženih podataka. Na kraju, platforma je obuhvatala i sistem za konstruktivnu kritiku koji je brzo donosio poboljšanja.
Jovana Kostić, IT menadžer prodaje u TERI Engineering, kaže da je Vertica krojena za sve tipove kompanija. Ovo rešnje koriste i kompanije poput Mozille, Novartisa, Guessa, i drugih.