Prema procenama Ujedinjenih nacija, 4.5 milijarde ljudi na svetu poseduje tolaet, ali čak 6 milijardi stanovnika Zemlje ima mobilni telefon. Ako ovo čini da vam srce brže kuca, i ako se i sami bavite razvojem aplikacija za mobilne uređaje, do 15. juna možete konkurisati sa svojom idejom za vredne nagrade na takmičenju koje organizuju Virtuelni koncepti.
Nevažno je da li ste pravno ili fizičko lice, ukoliko imate ideju za mobilnu aplikaciju a ne da vam se razvijati je o svom trošku i u slobodno vreme, ili je imate urađenu do polovine, i potrebno ju je „ušminkati“ i plasirati na tržište, ovaj konkurs je prava stvar za vas.
U prijavi koja je na linku www.virtualnikoncepti.hr/kreiraj-novu-aplikaciju uz opis razrađene ideje potrebno je označiti na kojoj platformi je zamišljena aplikacija (IOS, Android, Facebook, mobilni web), opisati njenu funkcionalnost, tehnologiju i arhitekturu, i navesti konkurentske prednosti ukoliko slična aplikacija već postoji.
Preduzeće Virtualnikoncepti d.o.o. pokrenulo je ovo takmičenje s ciljem da pruži priliku da po završetku konkursa i proglašenju pobednika, kreatori najbolje aplikacije postanu deo inovativnog razvojnog tima. Pored šanse za novčanu nagradu otvorena je mogućnost zaposlenja onima koji u prijavi za konkurs navedu najkreativniji i tržišno najprivlačniji projekat.
Pobednike očekuju vredne nagrade:
• I nagrada 3.350 eur
• II nagrada 2.000 eur
• III nagrada 1.350 eur
Obrazac za prijavu na takmičenje može se preuzeti sa linka http://www.virtualnikoncepti.hr/wp-content/uploads/2013/05/obrazac_prijava_aplikacije.doc
Predloge koji budu prijavljeni zaključno sa 15. junom oceniće petočlani žiri, i svoj glas daće publika putem online glasanja na stranici vritualnikoncepti.hr. Kriterijumi za ocenjivanje su inovativnost – korištenje tehnologije na inovativan i jedinstven način, privlačnost – komponente aplikacije koje stvaraju naviku o korišćenju, kvalitet i pouzdanosti aplikacije – jasno definisane funkcionalnosti kao deo jedinstvene ponude korisnicima, upotrebljivost i lako razumljiv korisnički doživljaj, tehnička funkcionalnost mobilne aplikacije i komercijalna održivost/ tržišni potencijal.