Izgleda da je politika namernog slabljenja jena pomogla najmanje jednoj velikoj japanskoj kompaniji: U poslednjoj fiskalnoj godini Sony je ostvario neto profit od 436 miliona dolara, što je ogroman napredak u poređenju sa desetostruko većim gubitkom u prethodnoj godini.
Predstavnici kompanije Sony saopštili su da je obaranje vrednosti jena značajno pomoglo poboljšanju prodaje njihovih proizvoda stranim kupcima. Od novembra 2012. jen je izgubio 20% svoje vrednosti u odnosu na američki dolar. Kompanija je ostvarila neto profit u iznosu od 436 miliona dolara u godini zaključno sa 31. martom, dok i tekućoj godini očekuje neto profit u iznosu oko pola milijarde dolara.
Japanski gigant elektronske opreme poslednjih nekoliko godina suočavao se sa nogobrojnim problemima, pojačana konkurencija iz Južne Koreje i Kine je uz jeftiniju ponudu prevagnula u očima stranih kupaca. Segment TV opreme pravi gubitke u uzastopnih osam godina. Sony je u pokušajima restrukturiranja svog biznisa prodao svoje sedište u Njujorku i izdao poslovnu zgradu u Tokiju, što je uz prodaju udela u kompaniji M3 koja s ebavi medicinskim istraživanjima, doprinelo sa 2,5 milijardi dolara profita. Zbog tog poteza mnogi analitičari smatraju d abi tu sumu trebalo oduzeti iz konačnog rezultata kako bi se stekli pravi utisci o prošlogodišnjem operativnom profitu kompanije.