Nike je zaradio 668 milion dolara do 31. maja ove godine naspram ostvarenih 549 miliona u istom periodu prošle godine, ali kompanija je zabeležila bolju prodaju i rast prihoda u svakoj zemlji u kojoj posluje osim u Kini i zapadnoj Evropi.
Nike prodaja u Kini koja obuhvata i Hong Kong, Makao i Tajvan pala je za 1%. Ono što je zanimljivo to je da se Nike bori za opstanak baš u Kini, gde je do sada poslovao bez problema i uspešno izlazio na kraj sa izazovima česte promene ukusa tamošnje omladine. Nike gubi svoj vodeći položaj na tržištu najviše od rivala poput kompanije Adidas, koja se na tržište probila svojim mladalačkim stilom. Pored Adidasa, verne kopije Nike proizvoda obaraju prodaju Nike-ovoj kvalitetnijoj robi. Kompanija se i dalje dobo drži, ali će morati ozbiljno da poveća prodaju kako bi se vratila na stari položaj koji je imala u Kini, koja joj je pored Sjedinjenih Država, njeno drugo najveće tržište.