Home VestiBiznis & Finansije „Moja radnja“ okuplja sve veći broj malih prehrambenih prodavnica

„Moja radnja“ okuplja sve veći broj malih prehrambenih prodavnica

by bifadmin

„Uprkos konkurenciji velikih trgovinskih lanaca i krizi koja posebno pogađa male trgovinske radnje u Srbiji, u njima se i dalje obavlja polovina kupovina“, istakao je Roberto Mankuzo, generalni direktor „Metro Cash & Carry Srbija“, prilikom predstavljanja rezultata četvorogodišnjeg projekta ove kompanije pod nazivom „Moja radnja“.

Program je oslonjen na projekat „Partnerstvo sa kupcima“ i pruža podršku malim prehrambenim radnjama kroz savete stručnjaka kako da urede svoju radnju spolja i iznutra i izaberu aortiman u skladu sa potrebama i finansijskim mogućnostima kupaca u neposrednom okruženju. Takođe, za više od 2.700 trgovaca širom Srbije koji su se uključili u ovaj projekat, kompanija obezbeđuje besplatnu marketinšku podršku, u vidu brendiranja i propagandnog materijala, kao i specijalne akcijske ponude.

trgovci

Trgovci zadržavaju punu nezavisnost u poslovanju, a njihovo povezivanje kroz ovakav projekat omogućava im da lakše opstanu na tržištu, zahvaljujući odgovarajućoj ponudi i unapređenju celokupnog poslovnog koncepta, objašnjava Mankuzo. Vlasnici malih trgovinskih objekata koji posluju pod okriljem „Moje radnje“ i čiji broj konstantno raste,  pored navedenih prednosti, kao najveću korist navode činjencu da su  izbegli mnoge greške u poslovanju koje skupo koštaju i u stabilnijim ekonomskim uslovima, a u krizi lako mogu da dovedu do bankrota.

Pročitajte i ovo...