Atlantic Grupa je u prvih devet meseci 2013. godine ostvarila prihod od prodaje u iznosu od 496,7 miliona eura, što u odnosu na isti period prošle godine predstavlja rast od 2,6 odsto. Dobit pre kamata i poreza (EBIT) porasla je 13 odsto na 50,1 milion eura, dok neto dobit nakon manjinskih interesa u ovom periodu iznosi 25,8 miliona eura zahvaljujući, između ostaloga, značajno sniženim troškovima kamata nakon prošlogodišnjeg uspešnog refinansiranja.
Ukupnom rastu prihoda od prodaje Atlantic Grupe najviše su pridonela strateška poslovna područja Sportska i aktivna prehrana (13,7 posto), pri čemu je najveći rast ostvaren na tržištima Nemačke, Španije i Rusije, značajno je rasla prodaja kategorije flipsa, keksa i čokolade na tržištima Srbije, Crne Gore i Makedonije (5,4 posto), i područje Zdravlje i nega (5,2 posto) koje beleži rast na ruskom i hrvatskom tržištu. Kafa se sa 20,9 odsto učešća u ukupnim prihodima ističe kao najveća pojedinačna kategorija sa 104 miliona eura prihoda od prodaje.
Prvih devet meseci 2013. obeležili su implementacija novih komercijalnih uslova na tržištu Hrvatske i dalje širenje proizvodnog i distributivnog portfolija. U trećem kvartalu Atlantic Grupa je potpisivanjem predugovora u Industrijskom parku Nova Gradiška započela ulaganje u novu fabriku za proizvodnju energetskih pločica iz asortimana sportske i aktivne prehrane. Projekat ukupno vredan 16 miliona evra u prvoj godini proizvodnje otvoriće 50, a uz planirani rast poslovanja u završnici ukupno 160 novih radnih mesta. Početak gradnje fabrike planira se u aprilu 2014. godine, a prvi proizvodi s novih linija na tržištu se očekuju u prvom kvartalu 2015. godine.
Posmatrano po tržištima, najveći rast ostvaren je u Rusiji i ostalim zemljama ZND-u (25,4 odsto) čime ovo tržište ostvaruje 5,6 odsto ukupnih prihoda od prodaje Grupe. Slovenija kao treće po veličini tržište beleži 7,4 postotni rast. Ključna evropska tržišta (Nemačka, UK, Italija, Švajcarska, Austrija, Švedska i Španija), koja čine 12,2 odsto, takođe su ostvarila rast od 4,2 odsto. Hrvatsko tržište je najveće u ukupnom prihodu od prodaje sa 25,4 odsto, a sledi ga tržište Srbije sa 23,6 odsto.
Sopstvene robne marke Atlantic Grupe učestvuju u prodaji sa 72,4 odsto, distribucija proizvoda robnih marki principala s 14,8 odsto, apotekarski lanac Farmacia sa 6,1 odsto dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sisteme u zemlji i inostranstvu u ukupnom prihodu od prodaje učestvuju sa 6,7 odsto.