Home VestiEkonomija Zašto je Facebook imao sjajan kvartal?

Zašto je Facebook imao sjajan kvartal?

by bifadmin

Kompanija Facebook je za sobom imala jedno od najuspešnijih tromesečja, što je dovelo do prasta vrednosti njenih akcija od 10%. Ovakav uspeh iznenadio je ipak berzanske analitičare.

facebook-fayda

Najposećeniji veb sajt posle Google ostvario je prihod od 2,02 milijarde dolara u poslednjem kvartalu. Razlozi su jednostavni: kompanije i praivatnici se sve više oglašavaju na najpopularnijoj društvenoj mreži na svetu, uprkos nekim ranijim izveštajima da ovakakav vid oglašavanja ne donosi najboje rezultate. Mobilno oglašavanje sada predstavlja čak 49% ukupnog prihoda kompanije, a čak tri četvrtine korisnika Facebook-a (tačnije 73,44%) sada pristupaju ovoj mreži preko mobilnih uređaja. U prethodna tri meseca broj korisnika u SAD, Kanadi i Evropi nije se bitno promenio, ali zato njihov broj raste u Aziji.

Pročitajte i ovo...