Praznična groznica i izvanično počinje u SAD, a najveća jagma u trgovinskim lancima očekuje se za nove modele najpopularnijih igračkih konzola.
Iako je japanski Sony ranije objavio nešto lošije finansijske rezultate nego što se očekivalo, smanjivši raniju procenu za ukupan godišnji profit za čak 40%, trend će se ipak preokrenuti puštanjem u promet četvrte generacije igračke konzole PlayStation, sedam godina posle treće. Prve ocene kažu da nova mašina ima moćnu grafiku „koja pruža filmsko iskustvo“, kao i unapređene DualShock kontrolere sa dodatim tačpedovima. U prilog Sony-ju u predtojećoj borbi na američkom tlu ide i činjenica da novo izdanje ultrapopularne igrice Call of Duty ima veću rezoluciju na PStation4 nego na rivalskom Xboxu One.
S druge strane, Microsoft pušta svoju konzolu u trenutku dugo očekivane smene prvog izvršnog direktora Stiva Balmera, i dalje u neizvesnosti ko će zapravo biti njegov zamenik. Xbox One će, očekivano, biti skuplji u maloprodaji a od njega se očekuje da ima bolju kontrolu pokreta, kao i unapređeno onlajn igranje i upravljanje kablovskim i satelitskim TV kutijama. Na američkom tržištu verovatno će pobedu u ukupnom ostvarenom profitu (pitanje da li i u broju prodatih primeraka) odneti Microsoft, dok će u globalu (opet) prevagnuti Sony sa PlayStation 4. I najnovije epizode popularne animirane serije South Park posvećene su u nekoliko nastavaka ovom sukobu.