Kineska kompanija Lenovo objavila je rezultate poslednjeg kvartala u 2013. i najavila ambiciozne planove za širenje na kineksom tržištu smartfonova.
Sa rekordnom prodajom od 10,8 milijardi dolara, rastom neto prihoda od čak 30% (365,3 miliona dolara) samo u poslednja tri meseca 2013, Lenovo samopouzdano otvara novo poglavlje u svom poslovanju, ulaskom na tržišnu utakmicu sa svojim pametnim telefonima. Pre dve nedelje kineska kompanija saopštila je da je od Google-a kupila Motorola Mobility za 2,9 milijardi dolara i sada je više nego očigledno da će ta akvizicija predstavljati odskočnu dasku za biznis u segmentu smartfonova. „Ponovo ćemo predstaviti bredn Motorole na kineskom tržištu, ali i na još nekoliko velikih tržišta u razvoju. U Kini je Motorola još uvek prepoznat kao pouzdana marka“, isttakao je Jang Juanking, izvršni direktor Lenova.
Kina je glavno tržište Lenovu i doprinosi zaradi kompanije sa četiri milijarde dolara. Uprkos dobrim rezultatima, skorašnjim akvizicijama (osim Motorole, kupljen je i poslovni segment x86 servera od IBM-a za 2,3 milijarde dolara) i velikim ambicijama, investitori su još uvek oprezni, pa je i vrednost akcija kompanije pala za 8,4% od početka godine.
Izvor: BBC