Bonusi za uspešan preporod britanske auto-industrije nisu ravnomerno raspoređeni. Uprkos porastu prodaje i profita, radnici na proizvodnoj liniji imaju sve manje plate, za razliku od direktorskih plata.
Prema podacima Financial Times-a skoro trećina zaposlenih u auto-industriji u Velikoj Britaniji su u prethodne četiri godine doživeli smanjenje plate, ponajviše zahvaljujući velikom rastu broja potpisanih privremenih ugovora. Britanska auto-industrija je u istom periodu porasla za 45% sa 55 milijardi funti zarade i sve manjim brojem zaposlenih. Istovremeno, prosečne plate u tom sektoru su realno porasle za samo 2,3%, ali uz pad od čak 7,50% za onih 30% radnika sa najnižim platama. Zapanjujuće je, piše Financial Times, ali direktori su dobili povišicu od 19% u istom periodu.
S druge strane, predstavnici menadžmenta proizvođača tvrde da su sa predstavnicima radničkih sindikata postigli dogovor o smanjenju broja radnih sati kao deo kompromisa za zamrznute (ili smanjene) plate u vremenima recesije i zatvaranja fabrika u Evropi.