U okviru Beogradskog maratona juče je održana je i „Coca-Cola trka zadovoljstva“ koja nije imala takmičarski karakter ali je okupila veliki broj dece, mladih i rekreativaca. Upravo zahvaljujući onima koji su se putem društvenih mreža prijavili da učestvuju u trci, osnovnim školama u Srbiji biće donirano oko hiljadu lopti koje je obezbedio Coca-Cola sistem.
„Drago nam je što je Coca-Cola sistem ove godine deo Beogradskog maratona, tradicionalne gradske manifestacije koja okuplja više hiljada ljudi sa zajedničkim ciljem – a to je sport, rekreacija, druženje i zabava. Ponosni smo na veliki broj sugrađana koji su putem društvenih mreža postavili svoju on-line lokaciju na startu „Coca-Cola trke zadovoljstva“ i time pomogli da osnovne škole u Srbiji dobiju što više lopti. Naš sistem, kako na globalnom, tako i na lokalnom nivou, kroz program Coca-Cola pokret za radost promoviše sport i rekreaciju i nastoji da motiviše i inspiriše što veći broj ljudi da budu fizički aktivni. Različitim aktivnostima koje godinama sprovodimo u Srbiji, pokrenuli smo više od 20.000 mladih širom zemlje da budu aktivni i da se redovno rekreiraju. U okviru pomenutog Coca-Cola pokreta za radost, namera nam je da do 2020. godine ovaj broj u Srbiji uvećamo makar pet puta” rekla je Milica Stefanović, predstavnica Coca-Cola sistema.