Iako je porastao broj redovnih korisnika Tvitera (Twitter) i finansijski rezultati kompanije za prvo tromesečje 2014. su iznad očekivanja, vrednost akcija Tvitera dostigla je novi minimum. Najverovatniji razlog za to je smanjena dobit od oglašavanja.
U prvom kvartalu 2014. prihod Tvitera iznosio je 250 miliona dolara (neznatno više u odnosu na 243 miliona za poslednji kvartal 2013.), a oko 255 miliona ljudi širom planete koristilo je njegov servis. Međutim, vrednost akcija kompanije pala je po saopštenju tromesečnih rezultata za skoro 10% na novi minimum (trenutno 37,87 dolara po akciji).
Dva su razlog aza takvu reakciju na berzi, kažu analitičari. Prvi je realativno mali porast broja korisnika (novih 14 miliona u poslednja tri meseca), ali drugi, bitniji, govori o tome da je smanjena dobit od oglašavanja: na svakih 1.000 pregleda tajmlajna Tviter je generisao 1,44 dolara prihoda, što je manje od 1,49 dolara na hiljadu pregleda u periodu oktobar-decembar 2013. To je najbolje merilo sposobnosti kompanije da stvori prihod od postojeće baze korisnika, pa pad u ovoj kategoriji, iako naizgled beznačajan, daje loš signal investitorima.
Izvor: Quartz, MarketWatch, BBC