Podstaknuta uspehom inicijative za zapošljavanje mladih u Evropi „Nestlé Needs YOUth”, osmišljene kako bi pomogla rešavanje problema nezaposlenosti, kompanija je Nestlé sa svojim partnerima pokrenula drugu fazu projekta – „Savez za mlade“ („Alliance for YOUth”).
Do danas je inicijativa „Nestlé Needs YOUth” pomogla blizu 5.000 osoba mlađih od 30 godina u Evropi da pronađu posao ili stručno usavršavanje. Cilj programa „Savez za mlade” je da mobiliše i da u inicijativu uključi i ostale kompanije koje su odlučile da odigraju pozitivnu ulogu u zapošljavanju mladih u Evropi.
Izvršni direktor kompanije Nestlé za Evropu Loren Freks (Laurent Freixe) i Nestléovi poslovni partneri početkom nedelje u Lisabonu su se sastali sa predsednikom Evropske komisije Hoseom Manuelom Barosom (José Manuel Barroso), portugalskim premijerom Pedrom Pasosom Koeljom (Pedro Passos Coelho), potpredsednikom vlade Paulom Portasom i ministrom solidarnosti, zapošljavanja i društvene sigurnosti Pedrom Motaom Soaresom, kako bi se priključili projektu Evropske komisije „European Alliance for Apprenticeships”.
„Zahvaljujući više od 150 kompanija iz cele Evrope koje su se pridružile našoj inicijativi, „Alliance for YOUth” je prvi evropski poslovni pokret koji se obavezuje da unapredi mogućnosti zapošljavanja mladih osoba na izazovnom tržištu rada” – izjavio je Loren Freks, izvršni direktor Nestlé Evrope.
U sklopu Inicijative za zapošljavanje mladih, kompanija Nestlé je do sada otvorila 17 radnih pozicija u Srbiji, kako u sedištu kompanije, tako i u svojim fabrikama u Surčinu i Staroj Pazovi.
„U Adriatik regionu, u proteklih nekoliko meseci, pokrenuli smo razgovore sa deset naših najvećih dobavljača oko priključivanja projektu „Savez za mlade“, kroz stvaranje radnih mesta i mogućnosti za mlade ljude. Njihovim doprinosom ova bi inicijativa mogla prerasti u najveći projekat zapošljavanja osoba mlađih od 30 godina u ovom delu Evrope.“ – izjavio je Krunoslav Mervar, regionalni direktor za upravljanje lancem snabdevanja kompanije Nestlé Adriatic.
Nestléovi globalni partneri Adecco, Axa, Cargill, CHEP, DS Smith, EY, Facebook, Firmenich, Google, Nielsen, Publicis Groupe, Salesforce.com, Twitter i White&Case u Lisabonu su potpisali inicijativu, dok će partneri iz ostatka Evrope koji su se pridružili projektu „Savez za mlade“ biti objavljeni u septembru.