Coca-Cola HBC AG objavila je Integrisani izveštaj za 2013. godinu pod naslovom „Najbolje nam tek predstoji“ koji se bavi strategijom i učinkom kompanije u oblasti različitih finansijskih, ekonomskih, društvenih i ekoloških pokazatelja. Kao jedna od najvećih svetskih punionica kompanije Coca-Cola, Coca-Cola HBC je tokom protekle decenije integrisala održivost u sve elemente svog poslovanja. Danas je jedan od lidera supersektora indeksa FTSE4Good i šestu godinu zaredom nalazi se na listi Dow Jones indeksa održivosti (za svet i Evropu). Među proizvođačima napitaka, Coca-Cola HBC po održivosti zauzima prvo mesto u Evropi, a drugo na svetu.
Ova kompanija je povećala ili zadržala udeo u obimu prodaje i vrednosti u svim prioritetnim kategorijama gaziranih napitaka na 20 od 24 tržišta na kojima su vršena merenja. U 15 zemalja ostvaren je rekordan udeo po obimu prodaje. Iako je neto prihod od prodaje smanjen za 2 odsto, neto prihod od prodaje kada se izuzmu kursne razlike je uvećan za 1 posto, čime je trend rasta nastavljen treću godinu zaredom. Po prvi put u istoriji grupe, ostvarena je negativna pozicija obrtnog kapitala, koji iznosi 71 milion evra, što je poboljšanje od 21 odsto u odnosu na 2012. godinu.
Operativni vodeni otisak je smanjen za 2 odsto u 2013. godini, što predstavlja umanjenje od 62 odsto u odnosu na 2004. Relativna upotreba vode, tj. količina koja se koristi za proizvodnju jednog litra napitaka poboljšana je za 23 odsto od 2004. godine. Karbonski otisak (emisije tipa 1 i 2) dodatno je smanjen za 3 odsto tokom 2013, ili za 6,4 odsto od 2004. godine. Energetska efikasnost, ili količina koja se koristi za proizvodnju jednog litra napitaka, poboljšana je za 32 odsto od 2004. Izgrađeno je 10 postrojenja za kombinovanu proizvodnju toplotne i električne energije i u planu je izgradnja još pet takvih postrojenja u naredne dve godine. Količina otpada koji se odlaže na deponijama smanjen je za 74 odsto od 2004, dok je količina otpada po litru napitka umanjena za 82 odsto. Prošle godine uloženo je preko 9,5 miliona evra u programe za zajednice, što čini više od 2,5 odsto dobiti pre oporezivanja. Više od 2,1 miliona ljudi je učestvovalo u našim programima za promociju aktivnog načina života.
Coca-Cola sistem u Srbiji
U Srbiji Coca-Cola Sistem čine The Coca-Cola Company i Coca-Cola Hellenic. Coca-Cola sistem proizvodi, prodaje i distribuira širok dijapazon bezalkoholnih napitaka. Vodeći svetski brendovi Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Schweppes, Nestea, Burn i Ultra, kao i domaći brendovi Rosa, neXt, Su-voće i Joy svakodnevno nalaze svoj put do potrošača u zemlji i regionu.
Na tržište Srbije kompanija je do sada uložila više od 200 miliona evra.