Kompanija Sony zabeležila je neočekivani rast profita u prvom kvartalu godine nakon brze rasprodaje igračke konzole plejstejšn 4, naslednika plejstejšna 3. PS4 koji je u prodaji od novembra 2015.godine i proglašen najprodavanijim uređajem ovog tipa, beleži rast prodaje od skoro 96% tokom ovog perioda. Ovakav uspeh pomogao je Sony-u da na tržištu igračkih konzola nadvlada svog rivala, kompaniju Nintendo, i to prvi put za osam godina. Sa prodajom od 18,7 miliona uređaja u prethodnoj finansijskoj godini koja se završila u martu, Sony je ispred Nintenda sa prodatih 16,3 miliona.
Sony, iza kojeg su godine poslovnog pada očekuje još 50 milijardi jena finansijskog gubitka do marta 2015. godine. Ipak, Sony je objavio da im je ova „igračka“ napravila profit od 4,3 milijarde jena u prvom kvartalu godine, za razliku od istog perioda prethodne godine kada su zabeležili gubitak od 16,4 milijarde jena. Iz Sony-a, sa druge strane, navode da ne očekuju zaradu od prodaje smart telefona do kraja godine, jer je kako analitičari navode, osnovni cilj od 26 milijardi jena zarade bio preambiciozan među gustom konkurencijom na tržištu koju između ostalog čine Apple, ali i jeftiniji azijski proizvođači.
U prvom kvartalu godine koji je završen u junu, Sony je dostigao profit od 69,8 milijardi jena, što je skoro 680 miliona američkih dolara, za razliku od 35,5 milijardi jena zarade samo godinu pre ove. „Uspeli smo da dostignemo zacrtane ciljeve u prvom kvartalu, što smo ukoliko se osvrnemo uspevali i prethodnih godina, ali se dešava da nakon tog perioda ne uspemo da ostvarimo planirani godišnji cilj“, naveo je finansijski direktor Sony-a Keniciro Jošida (Kenichiro Yoshida). Dodao je da bez ikakvih daljih predviđanja želi da vidi kako će proteći ova godina. Sony je takođe naveo da planira zajednički poslovni poduhvat sa kompanijama Panasonic Corp i Japan Display Inc kako bi razvili proizodnju organskih OLED dioda.