Društvena mreža Twitter podnela je izveštaj o gubitku 145 miliona američkih dolara tokom drugog kvartala godine u periodu od marta do juna, što je tri puta veći gubitak u odnosu na isti period prethodne godine.
Iz Twitter-a navode da mesečno imaju 271 miliona korisnika, što je 24% više u odnosu na prethodnu godinu i na taj način ublažavaju strahove investitora da mreža ne raste dovoljno brzo. U intervjuu za CNBC, Dik Kostolo, izvršni direktor, izjavio je da je primetan porast broja korisnika za vreme održavanja svetskog prvenstva u fudbalu, ali da su uspeli da održe broj korisnika koji se za vreme tog događaja priključio društvenoj mreži.
Iz Twitter-a navode 16 miliona novih registrovanih korisnika tokom perioda od marta do juna, a od toga čak 13 miliona korisnika iz najrazličitijih delova sveta i 3 miliona u okviru Sjedinjenih Američkih Država. Takođe, prihod od reklamiranja porastao je 129% u odnosu na isti period prethodne godine, a većina tog prihoda dolazi od oglašavanja kompanija koje proizvode mobilne telefone, jer kako Twitter navodi više od 78% njihovih klijenata pristupa ovoj društvenoj mreži sa svojih mobilnih telefona.