Twitter je angažovao agenciju Httpool kao partnera u prodaji oglasnog prostora u centralnoj i istočnoj Evropi. Zemlje podržane kroz ovo partnerstvo su Srbija, Austrija, BiH, Bugarska, Hrvatska, Česka, Makedonija, Rumunija, Slovenija, Švajcarska i Ukrajina.
Ova društvena mreža ima više od 270 miliona aktivnih korisnika i koriste je brendovi širom sveta kako bi dodatno upoznali potrebe postojećih klijenata ili dosegli novu publiku.
Prema istraživanju kompanije Nielsen sprovedenom u Velikoj Britaniji, troje od petoro korisnika Twittera prati najmanje jedan brend. Čak 76% ljudi na Twitteru su aktivni na mobilnim uređajima, što daje oglašivačima savršenu priliku da se obrate ljudima u pokretu, u trenutku kada je njihov sadržaj najrelevantniji. Takođe, jedna od tri osobe koje su pokazale interesovanje za aktivnosti nekog brenda na Twitteru, nastavile su i sa kupovinom tog brenda.
Twitter ima tri glavne oglasne jedinice:
Promoted Tweets – Promovisani tvitovi su uobičajeni tvitovi koji imaju dodatnu prednost da mogu da dosegnu do postojećih, ali i do onih potencijalnih pratilaca koji su verovatno zainteresovani za nalog oglašivača.
Promoted Accounts – Za brzu izgradnju aktivne zajednice pratilaca i uticajnih tviteraša sa kojima je moguće ostvariti konstantnu komunikaciju i čije je angažovanje moguće na stalnoj osnovi.
Promoted Trends – Trendovi na Twitteru su popularne teme koje se upravo dešavaju. Oni imaju najveću izloženost pošto su postavljeni na vidnom mestu pored korisnikovog profila.