Srpska agencija za digitalni marketing „Homepage“ finalizovala je ovih dana ugovor sa prvim velikim inostranim klijentom Evropskom turističkom komisijom iza koje stoji Evropska komisija, piše Netokracija.
Naime, iako Srbija još uvek nije članica EU, Homepage se na tenderu za izradu igre koja bi bila inspirisana prošlogodišnjim kampanjom „Roll The Dice“ našao u konkurenciji sa drugim, znatno većim evropskim agencijama. Kako kažu, istakla ih je najbolja ponuda i kreativan koncept koji je ETC na kraju i prihvatio.
Glavni menadžer na ovom projektu, Ivan Todorov, izjavio je da su pregovori i planiranje razvoja krenuli u avgustu, kao i da je sam razvoj igre trajao tri meseca. Tom prilikom programeri u timu koristili su savremeni Ember framework, a igrica je danas dostupna na Facebooku i zvaničnom sajtu koji je optimizovan za desktop, tablet i mobile uređaje.
Jedan od glavnih ciljeva igre jeste popularizacija Evrope kao turističke destinacije, sa jasnim akcentom na tržište Sjedinjenih Američkih Država, Kanade i Brazila, u skladu sa ciljevima Evropske komisije i njenom strategijom o razvoju turizma.
Korisnici igre „Roll The Dice“ u mogućnosti su da bace virtuelne kockice i tako kreiraju nasumične rute po Evropi, otkrivajući pritom više od 100 lokacija među kojima su prestonice i neki od najlepših evropskih gradova. Igrači otključavalju lokacije i dobijaju posebna priznanja. Na svakoj lokaciji oni se susreću sa opisom grada, galerijom i agregovanim sadržajem sa društvenih mreža. Pore toga, korisnici su u mogućnosti da igraju kviz, kao i da kreiraju virtuelnu razglednicu koju kasnije mogu podeliti na svom Facebook, Twitter i Pinterest profilu.
Igrači mogu da „bacaju kockice“ i kreiraju rute sa desktop, tablet i mobilnih uređaja.
Nagrada za igrače sa najviše bodova jeste 2x povratna avionska karta za Evropu, kao i 2x petnaestodnevna Eurail propusnica (tokom dva meseca u prvoj klasi). Pored glavnih nagrada tu su i utešne nagrade koje će se deliti na nedeljnom niovu, ističu iz „Homepagea“.