Erste Banka je prva banka na tržištu Srbije koja je u svoj kontakt centar integrisala i pozive preko Skype-a. Na ovaj način će i klijenti iz inostranstva moći putem Skype-a besplatno da pozivaju korisnički centar, kako bi dobili informacije o proizvodima i uslugama, zakazali sastanak sa savetnikom ili rešili neki problem.
„Često se dešava da je klijentima koji se nalaze u inostranstvu potrebna informacija, pa je Skype najlakši način da stupe u kontakt sa bankom. Potreban im je samo pristup Internetu. Smatramo da je ovo još jedan način da klijentima budemo uvek dostupni, bez dodatnih troškova. Naravno, poziv preko Skype-a mogu nam uputiti i klijenti iz Srbije“, izjavila je Aleksandra Ognjanović, direktorka Direkcije za razvoj poslovanja sa stanovništvom u Erste Banci.
„Skype je trenutno jedini servis na tržištu koji nudi ovakvu vrstu usluge kompanijama, i to samo u audio varijanti. Infrastruktura kontakt centra Erste Banke je spremna da integriše i ostale platforme poput Viber-a ili WhatsApp-a, čim ova usluga kod njih bude u ponudi za pravna lica“, naglasila je Aleksandra Ognjanović.