Home VestiEkonomija EY preduzetnik godine Boža Janković

EY preduzetnik godine Boža Janković

by bifadmin

Međunarodna revizorsko – konsultantska kompanija EY (Ernst & Young) dodelila je nagradu EY Preduzetnik godine 2014. u Srbiji vlasniku kompanije „Enterijer Janković“ iz Novog Sada Boži Jankoviću.

Nacionalni pobednik će predstavljati Srbiju na izboru za EY Svetskog Preduzetnika godine, koji kompanija EY organizuje u junu ove godine u Monte Karlu.

Nagrada „EY Inovativni Preduzetnik godine“, na sinoćnoj svečanosti dodeljena je Vladimiru Mastiloviću iz firme 3Lateral d.o.o. za inovativni softver, a nagrada „EY Brzorastući Preduzetnik godine“ pripala je Ljiljani Živković Karaklajić iz kompanije D-Expres za transport pošiljki.

Za priznanje „EY Preduzetnik godine 2014“ u Srbiji se takmičio 21 preduzetnik iz 10 gradova.

Predstavnik kompanije EY Srbija Stiven fiš izrazio je zadovoljstvo što je Srbija jedna od 60 zemalja u svetu koja na taj način slavi preduzetništvo, i to treću godinu zaredom. On je naglasio da bi nagrađeni preduzetnici trebalo da budu model za uspešno poslovanje, na koji drugi treba da se ugledaju.

Pored dobitnika priznanja, u finalu za glavnu nagradu po odluci nezavisnog žirija našli su se: Stojan Dangubić (Aling Conel d.o.o.), Slaviša Drobilović (Meteor Commerce d.o.o.), Milanko Jovanović (Divi d.o.o.), Zlatko Kadić (Nevena Color d.o.o.) i Budimir Stamatović (Stara Varoš d.o.o.).

Nezavisni žiri ove godine predvodio je prošlogodišnji nacionalni pobednik Rade Ljubojević, vlasnik Sirogojno Company d.o.o., koja je bila EY Preduzetnik godine u Srbiji za 2013. godini.

U žiriju su bili i Darko Budeč, vlasnik firme Bak (Buck d.o.o. koja je bila EY Preduzetnik godine u Srbiji za 2012.), Edvard Jakopin iz Ministarstva privrede, dok je prof. dr Dejan Ilić, vodeći menadžer kompanije Varta, koja je dobitnik nagrade EY Preduzetnik godine 2005 u Nemačkoj, bio u svojstvu počasnog člana žirija.

Izbor pobednika zasniva se na ključnim faktorima kao što su preduzetnički duh, finansijski pokazatelji, strategijsko usmerenje, prisustvo na regionalnom ili međunarodnom tržištu, inovativnost i lični integritet.

Pročitajte i ovo...