Na Fakultetu organizacionih nauka 13. i 14. marta u organizaciji ESTIEM LG Beograd održao se projekat takmičarskog karaktera Case Study Show.
Tokom oba dana dana događaja, na Fakultetu organizacionih nauka, studenti su prezentovali rešenja studija slučaja. Takođe, u isto vreme održavala se Creative Room, gde su učesnici predstavili svoja rešenja kraćih studija slučaja. Osim toga svi studenti su mogli da posete Company Fair i ostave svoj CV i tako dobiju priliku za potencijalnu praksu ili razgovor za posao. Dragog dana projekta studenti su imali priliku da se na Speed Dating-u za 5 minuta, predstave svim zlatnim, srebrnim i bronzanim partnerima i ostanu zapamćeni po svojoj ideji na unapred definisanu temu.
Na svečanom zatvaranju projekta, održanom na Fakultetu organizacionih nauka, proglašeni su pobednički timovi ovogodišnjeg „Case Study Show“-a. Kompanije „AirSerbia“ proglasila je tim „Air Guru’s“ za pobednički koji čine: Dušan Stevanović, Maja Jovanović, Aleksandra Kokunešovski i Nemanja Jovanović i osvojili su prakse u kompaniji „Air Serbia“ kao nagrade. Kompanija „Nestle“ proglasila je tim „PRofesionalci“ za pobednički. Članovi tima: Damir Đorđević, Kristina Savić, Jovana Dinić i Teodora Niciforović osvojili su dvodnevni trening i usavršavanje koje će se sastojati od internih treninga predviđenih samo za zaposlene u kompaniji čime i ostvaruje mogućnost ulaska u interne krugove kompanije. Kompanija „Coca Cola Hellenic“ proglasila je tim „Refresh“ za pobednički. Članovi tima: Ivana Brkić, Ana Vučetić, Jelena Milanović i Aleksandra Bojović dobili su praksu u prestižnoj kompaniji. Kompanija „Devana Technologies“ proglasila je tim „Feniks“ za pobednički. Članovi tima: Tijana Stamenković, Aleksandar Ivanović, Anđela Nešič i Milena Vujović imaće priliku da impelmentiraju svoju ideju zajedno sa manage WP timom u oviru plaćene prakse u kompaniji. Kompanija „L’Oreal Balkan“ je tim „SDN Vision“ proglasila za pobednički. Članovima tima: Dijana Đurović, Sara Srdanov i Nikola Mijanović dobili su atraktivan i vredan paket L’Oreal proizvoda kao i par dana boravka u kompaniji gde će se upoznati sa procesom rada kompanije. Kompanija „Mercator“ proglasila je tim „Adversus“ za pobednički. Članovi tima: Marija Mandinić, Željana Pavićević, Lidija Vuletić i Marija Milosavljević kompanija je omogućila da uđu u finalni proces selekcije za „Mercator akademca“ gde će najbolji od njih imati prilike i da bude deo tog projekta. Svaki član tima dobio je i vaučer u vrednosti od 4000 dinara za kupovinu proizvoda u Mercator radnjama.