/ Posle 5 / “Svet iz doba Jure”: Evo kako marketing postaje viralan
BiF Analize Čitajte B&F online

“Svet iz doba Jure”: Evo kako marketing postaje viralan

This post has already been read 1258 times!

Film “Svet iz doba Jure” (“Jurassic World”) ostvario je rekordnu zaradu od početka prikazivanja ovog vikenda, premašavši iznos od pola milijardi dolara.

Sa 511,8 miliona dolara prihoda od prodatih ulaznica širom sveta, od čega više od 100 miliona u Kini, ova nova epizoda serijala Stivena Spilberga premašila je prethodni rekord iz 2011. filma “Hari Poter i relikvije smrti, drugi deo”, koji je zaradio 482 miliona dolara, objavio je sajt Boxofficemojo.com.

Da bi blokbasteri imali ovako dobru zaradu u njihovu promociju se ulažu ogromna novčana sredstva i konstantno smišljaju nove ideje kako iznenaditi publiku. Jedan od ovakvih pokušaja pošao je po zlu u Ujedinjenim arapskim emiratima ali je sa druge strane postao viral na internetu, pa je svoju svrhu svakako ispunio.

 

dinosaurus 2

 

Naime, u bioskop u Dubaiju je postavljena lutka-robot popularnog dinosaurusa T-Rexa koja je u jednom trenutku „oživljavala“ i počinjala da se kreće, što je publiku nateralo na panično bežanje iz istog.

Većina komentara na ovu vrstu promocije bila je veoma pozitivna, no bilo je i onih koji smatraju da je ovo opasno i zastrašujuće. Koliko će se plašenje publike kreatorima kampanje isplatiti videćemo kada budu objavljeni podaci o prodaji ulaznica u bioskope u Dubaiju.

Izvor: gulfnews.com

Send Us A Message Here

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close