Ukupna premija (GWP) preko 9,4 milijarde dinara (+29,4%), zahvaljujući snažnom rastu premije i životnog osiguranja (+36,4%) i neživotnog osiguranja (26,3%), dok je ukupno tržišno učešće dostiglo 23%.
Tokom prve polovine 2015. godine, Generali osiguranje Srbija nastavilo je sa rastom u pogledu ukupne premije i tržišnog učešća, zahvaljujući dobrom portfoliu proizvoda i ulaganju u poslovnu izvrsnost kako bi pružilo još bolju uslugu klijentima.
Kompanija je završila polugodište sa izvrsnim rezultatima i povećala svoje tržišno učešće na 23% (20,6% u prvoj polovini 2014). Ukupna premija je značajno porasla za 29,4% i dostigla 9,4 milijarde dinara (7,3 milijarde u prvoj polovini 2014.), dok je ukupno tržište osiguranja u Srbiji zabeležilo rast od 15,9%.
U životnom osiguranju premija je porasla za 36,4% i dostigla 3,0 milijardi dinara (2,2 milijarde u prvoj polovini 2014.), zahvaljujući prvenstveno izvrsnom učinku interne prodajne sile i kanalu bankoosiguranja. Sa 34,6% tržišnog učešća, kompanija je dodatno učvrstila dugogodišnju poziciju lidera na tržištu životnog osiguranja u Srbiji (kompanija je prva na tržištu životnog osiguranja u Srbiji).
Premija neživotnih osiguranja je dostigla 6,4 milijarde dinara (+26,3%, bila 5,1 milijardu dinara u prvom polugodištu 2014), čime je kompanija povećala tržišno učešće u oblasti neživotnih osiguranja na 19,8% i učvrstila poziciju drugog najvećeg osiguravača u toj oblasti na našem tržištu (17,9% u prvoj polovini 2014.)