U četvrtak 3. decembra u hotelu Metropol, sala Ivo Andrić, u Beogradu održaće se 1. Educom konferencija za mala i srednja preduzeća” u organizaciji Educom centra za lični i profesionalni razvoj.
Konferencija je namenjena vlasnicima malih i srednjih preduzeća i preduzetnicima koji već posluju na srpskom tržištu kao i onima koji su tek pokrenuli svoj biznis, kao i svima onima koji žele da otvore svoje preduzeće i održe uspešno poslovanje. Njen cilj je da malim i srednjim preduzećima da uvid u načine poslovanja koji podrazumeva: upoznavanje i prepoznavanje tržišta, pravnu regulativu, načine i uslove finansiranja iz državnog i privatnog sektora, upravljanje troškovima, upravljanje kriznim menadžmentom, značaj ključnih poslovnih veština, kao i značaj liderstva, prodaje, marketinga, brendiranje i dr.
Sastojaće se iz niza predavanja i panel diskusije „Put uspeha u Srbiji“ na kojoj će govoriti predstavnici uspešnih malih, srednjih, ali i velikih preduzeća.
Predavanja na Konferenciji su:
1. Istraživanje tržišta i konkurencije – prof. dr Hasan Hanić, dekan i redovni profesor Beogradske bankarske akademije
2. Pravna regulativa – prof. dr Dušan Vasić, vanredni profesor na Fakultetu za poslovne studije i pravo
3. Načini i uslovi finansiranja za mala i srednja preduzeća – Ana Ivković, generalni direktor sektora za finansijsku stabilnost Narodne Banke Srbije
4. Krizni menadžment – dr Tihomir Simić, predsedavajući Međunarodnog foruma o čistim energetskim tehnologijama
5. Lobiranje i pregovaranje – Prof. Ana B. Bovan, dekan Fakultet za menadzment, Univerzitet Metropolitan
6. Predstavljanje privredne komore malih i srednjih prduzeća i preduzetnika – Siniša Bundalo, direktor Privredne komore malih i srednjih preduzeća i preduzetnika
7. Računovodstveni podaci kao osnova za donošenje poslovnih odluka – Nevena Petković, savetnik za računovodstvo i finansije u Account d.o.o. za konsalting i menadžment i predavač na obuci za samostalnog knjigovođu u Regionalnoj privrednoj komori Novog Sada i Privrednoj komori Beograda
8. Menadžment malog i srednjeg preduzeća, liderstvo – prof. dr Nenad Marković, Profesor na Fakultetu za menadžment u Sremskim Karlovcima na predmetima Logistika, Kvantitativne metode, Preduzetništvo, Reinženjering, Menadžment malog i srednjeg biznisa
9. Marketing i značaj marketinga u poslovanju – prof. Slavko Kovačević, Profesor i praktičar u oblasti marketinga i Public Relations-a, predavač na FDU na predmetu Marketing
10. Prodaja i prodajne veštine – Indira Popadić, doktorant treće godineTehničkog fakulteta u Boru, Univerziteta u Beogradu, smer Inženjerski menadžment, poseduje dvadesetogodišnje iskustvo u upravljanju poslovnim procesima
11. Poslovna komunikacija – Boris Teodosijević, izvršni direktor Mense Srbije
Konferencija je podržana od strane sledećih institucija: Narodne Banke Srbije, Ministarstva privrede i Privredne komore za mala i srednja preduzeća i preduzetnike.
Više o Konferenciji i učešću možete pronaći ovde.