U konkurenciji od preko 10.000 radova iz 70 zemalja sveta, najnoviji TV spot za Grand kafu Gold ušao je u najuži izbor za nagradu Epica.
Da ljudska priča uvek ima prednosti nad fikcijom i da nam je najvažnije ono što osećamo i što nas pogađa, na intimnom ili globalnom nivou, pokazuje i izbor kreativnih rešenja za pomenutu nagradu u kom se našao i najnoviji TV spot za Grand kafu Gold agencije FCB Afirma.
U konkurenciji od više hiljada prijavljenih radova iz 70 zemalja kampanja „Jedan krug oko šoljice Grand kafe“ agencije FCB AFirma je jedina komercijalna kampanja iz Srbije koje je ušla uži izbor za ovu nagradu, dok su iz Adriatik regije tu čast dobile samo 4 kampanje.
Članovi žirija su online glasanjem izabrali radove koji ulaze u finale, a u Berlinu je od 16. do 19. novembra žiriranje za izbor glavne Epica nagrade, jedne od najprestižnijih globalnih nagrada za kreativnost u oglašavanju. Žiri ove vredne nagrade čine glavni urednici najuglednijih medija iz celog sveta koji se bave oglašavanjem. Svi radovi će biti objavljeni u knjizi koju Epica izdaje posle svakog festivala i koja predstavlja svedočanstvo kreativnosti za jednu godinu.