Na ovogodišnjoj svečanoj dodeli priznanja u oblasti tržišnih komunikacija, pored tradicionalnih priznanja prvi put je dodeljeno i priznanje za najuspešnijeg oglašivača godine, koje je sa najviše osvojenih bodova dobio Grand Prom.
Grand Prom, kao deo strateškog područja kafa Atlantic Grupe, osvojio je 13 nagrada: tri zlatne – kampanja kreirana za direktnu komunikaciju za projekat Aroma mature (agencija Srebrn Tuš), za kreiranje nove robne marke – Grand Black’n’Easy kafa nove generacije (agencija IDEA Plus), za kreiranje vizuelnog identiteta Grand Black’n’Easy kafa nove generacije (agencija IDEA Plus); četiri srebrne: za društveno odogovornu Pr kampanju – Dan komšija – na kafi kod kneginje Ljubice brenda (agencije Srebrn Tuš i Pristop), za event projekat brand/proizvod/usluga – Grand Black’n’Easy kafa nove generacije (agencija IDEA Plus), za integrisanu kampanju u kategoriji bezalkoholnih pića – Grand Black’n’Easy kafa nove generacije (IDEA Plus) i TV spot – Grand Black’n’Easy kafa nove generacije (IDEA Plus) i 6 bronzanih: za integrisanu kampanju kultura i edukacija Dan komšija – na kafi kod kneginje Ljubice (Pristop i Srebrn Tuš), za print – Grand kafa – Jedan krug oko šoljice (FCB Afirma), za outdoor Grand kafa – Jedan krug oko šoljice (FCB Afirma), za integrisanu kampanju u kategoriji bezalkoholnih pića Grand kafa – Jedan krug oko šoljice (FCB Afirma), za promociju na mestu prodaje Grand de Luxe – Fly Vision police (Srebrn Tuš) i za ambalažu i industrijski dizajn – Grand Black’n’Easy kafa nove generacije (IDEA Plus).