Home VestiEkonomija Objedinjena ponuda Telenora i SBB-a kao odgovor potrebama korisnika

Objedinjena ponuda Telenora i SBB-a kao odgovor potrebama korisnika

by bifadmin

Kompanije Telenor i SBB predstavile su zajedničku Superset ponudu pogodnosti za korisnike mobilne i fiksne telefonije, digitalne televizije, mobilnog i kućnog interneta. Korisnici Superset ponude dobijaju 50% više saobraćaja na Telenor broju, 10 Mb/s brži kablovski internet i dodatne HD TV kanale, u okviru SBB-a.

Pored navedenih pogodnosti, korisnici obe kompanije na raspolaganju imaju po 1000 minuta besplatnog saobraćaja za pozive između SBB fiksnog i Telenor mobilnog broja, u oba smera.

Ova ponuda je u opticaju od danas, za sve korisnike odgovarajućih postpejd paketa Telenora i SBB digitalnih paketa. Oni mogu da pristupe novim pogodnostima bez ikakvih novih ugovornih obaveza ili dodatnog plaćanja, jednostavnim aktiviranjem onlajn, preko Moj Telenor aplikacije ili portala Moj Telenor i Moj SBB, kao i posetom nekog od prodajnih mesta obe kompanije.

„Upravo ovo partnerstvo predstavlja odgovor na potrebe korisnika da uvek i na svakom mestu budu povezani, što je pokazatelj da se i u Srbiji prate svetski trendovi“, istakla je Ingeborg Ofsthus, generalna direktorka Telenor Srbija.

Prema njenim rečima, preklapanje korisnika SBB i Telenora je veliko, a ovakva ponuda trebalo bi da privuče i nove korisnike.

„Što se tiče kretanja na srpskom tržištu, mi se pre svega fokusiramo na ponudu našim korisnicima i ne gledamo mnogo šta se dešava sa strane. Još uvek učimo kako da im izađemo u susret na najbolji mogući način, a mislim da je ova ponuda najbolji pokazatelj takve politike“, naglasila je Ofsthus.

Aktuelna makroekonomska situacija, naravno, utiče na sve, ali moderni trendovi umrežavanja mogu samo pozitivno da utiču na talentovane osobe, kojih u Srbiji ima puno, istakla je direktorka Telenora za „Biznis & Finansije“.

Pročitajte i ovo...