Republička unija potrošača Srbije sertifikatom potvrdila kvalitet procesa postupanja sa prigovorima koji se odnose na proizvode osiguranja.
Nakon uspešnog uspostavljanja procesa postupanja sa prigovorima u vezi sa proizvodima osiguranja, Triglav osiguranju Srbija dodeljen je veoma značajan sertifikat SRPS ISO 10002:2016 kojim se potvrđuje kvalitativni pomak u odnosu sa klijentima. Ovim sertifikatom, postojećim i budućim klijentima Triglav osiguranja Srbija, dodatno se garantuje kvalitet pružanja usluga, kako u prodajnim, tako i u post-prodajnim procesima. Standard ISO 10002:2016 deo je globalnog procesa sistema upravljanja kvalitetom.
„Namena dobijenog Standarda je formiranje sistema specializovanog za rad sa klijentima u obradi i rešavanju prigovora za vreme korišćenja usluga Društva. Cilj ovog standrada je utvrđivanje i sprovođenje efikasnog i efektivnog načina rešavanja prigovora korisnika usluga osiguranja“, istakao je Denis Perinčić, predsednik Upravnog odbora Republičke unije potrošača, koja je izdala sertifikat, na osnovu mišljenja Privrednog društva za sertifikaciju i nadzor menadžmenta Global Sert Beograd od 7. marta 2016. godine koji je izvršio proveru usaglašenosti Triglav osiguranja Srbija.