Schneider Electric, globalni specijalista u upravljanju energijom i automatizaciji održao je prvi globalni Life is On Innovation Summit u Parizu. Ovaj Samit posetilo je više od 1000 stručnjaka iz sfere energetike, automatizacije i IT-ja, kao i mediji i analitičari iz čitavog sveta.
Jean-Pascal Tricoire (Žan-Paskal Trikoar) predsednik i CEO Schneider Electric-a na Samitu je predstavio inovacije i rešenja koje omogućavaju energetskoj industriji da odgovori na zahteve za energijom koje nas očekuju u budućnosti. Pored uočenog trenda povećanja potrošnje predstavljeni su trendovi digitizacije (očekuje se da će do 2020. godine biti četiri puta više aparata sa pristupom internetu nego 2010. godine), dekarbonizacije (zahtevi za energetskom efikasnošću objekata biće sve veći) i decentralizacije (do 2040. godine 70% novih izvora energije biće obnovljivi izvori) koji su aktuelni na svim nivoima industrije energetike. Namera Schneider Electric-a je da obezbedi tehnologije koje ne samo da prate već i pokreću ove neophodne promene.
Konceptom Life Is On, kompanija želi da skrene pažnju svim generacijama da tehnika više ne pripada samo industrijski razvijenim zemljama, već je dostupna u svakom kutku Zemljine kugle kao i da treba da bude iskorišćena na pravi način kako bi imali mogućnost da lakše i lepše živimo.
„Svet energije se menja. Mi stvaramo tehnologiju koja omogućava našim korisnicima da se prilagode promenama i da ostvare svoje ciljeve. Obezbeđujemo set tehnoloških rešenja i softvera koje primenjujemo na četiri tržišta: građevinarstvo, IT, indutrija i infrastruktura. Ova četiri tržišta predstavljaju 70% globalne potrošnje energije. Mi verujemo u inovacije i sarađujemo sa partnerima i univerzitetima kako bismo razvili najbolja rešenja, uključujemo klijente u razvoj proizvoda i kreiramo rešenja koja su vrhunskog kvaliteta, a opet jednostavna za korišćenje i implementaciju u postojeće sisteme. Zato nam je rad sa partnerima i međusobno podržavanje jako važno u cilju pružanja najbolje moguće usluge našim korisnicima“, izjavio je Žan-Paskal Trikoar, predsednik i CEO Schneider Electric-a.
Nakon održavanja Samita usledio je čuveni Schneider Electric Pariski Maraton čiji će Schneider Electric biti sponzor i naredne tri godine.
„Mi u kompaniji Schneider Electric smo ponosni da budemo sponzor imena Marathon de Paris i da budemo povezani sa jednim od najpopularnijih sportskih događaja na svetu,” rekao je Jean-Pascal Tricoire, „Mi podržavamo vrednosti učinka, izdrživosti i timskog duha koji preovlađuje kod maratonaca. Mi takođe odobravamo i podržavamo ambicije Schneider Electric Marathon de Paris da ima karbonski neutralan otisak do 2018. godine”.
Schneider Electric je sponzor Pariskog maratona od 2012. godine i zajedno sa Amaury Sport Organization (ASO) kreira nezaboravno iskustvo, kako za trkače tako i za publiku. Ove godine je ta saradnja podignuta na veči nivo jer je ovogodišnji Schneider Electric Marathon de Paris pretvoren u najpovezaniji maraton na svetu – povezujući svih 57.000 trkača putem društvene aplikacije kroz koju oni mogu da prate napredak svojih treninga, da razmenjuju statistike performansi i da motivišu učesnike kroz niz izazova. Na dan trke, aplikacija je postala alat za praćenje trke uživo, pružajući porodici i prijateljima jednostavan pristup kako bi pratili napredak trkača duž staze.
Produžetkom sponzorstva do 2019, Schneider Electric i ASO fokusirani su na proširenje od najpovezanijeg maratona do najodrživijeg. Schneider Electric će raditi sa ASO kako bi od trke napravili prvi maraton sa neutralnim karbonskim otiskom. Za početak, Schneider Electric će kompenzovati 50% emisije ugljen dioksida ove, 40. po redu, trke putem karbonskih kredita koji se generišu u Keniji zahvaljujući Hifadhi ruralnom projektu uštede energije koji je razvio Livelihoods. Schneider Electric i ASO planiraju da Maraton bude sa neutralnim karbonskim otiskom u roku od dve godine.