Društvo Srbije za odnose s javnošću nagradilo je najbolje komunikacijske kampanje, projekte i inicijative u 2015. godini, na tradicionalnom, 19. po redu godišnjem PRijemu koji je održan u Mikser House-u u Beogradu.
Nagrada za Izuzetan lični doprinos u oblasti komunikacija “Srđan Đurić”, uručena je Miloju Sekuliću, osnivaču i direktoru agencije Home Page.
U kategoriji „PR agencija godine“ nagrade su pripale agencijama – Represent Communications, u kategoriji velikih PR agencija, i SVA, u kategoriji malih i srednjih PR agencija).
PRiznanje za najbolji komunikacijski projekat osvojile su sledeće Agencije i Kompanije: Represent Communications je osvojio nagrade za projekte Proslava 10 godina od akvizicije Rosa vode u kategoriji Korporativne komunikacije, nagradu u kategoriji Krizne komunikacije za “Žensku ekspediciju na Himalajima” i u kategoriji Društveno odgovornih projekata za kampanju “Pomažemo da imaju i oni koji nemaju” za klijenta Delhaize Serbia. Agencija New Moment PR, dobila je tri nagrade: za projekat “Dugme za pomoć” u kategoriji Komunikacija u neprofitnom sektoru, zatim za projekat “Žene u biznisu”, sa kompanijom Banca Intesa i za kampanju “Reci to čokoladom” za klijenta Soko Štark, u kategoriji Brand PR. Agencija SVA je dobila nagradu za projekat „Biram život“, urađen u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja Republike Srbije, dok je agencija Home Page dobila nagradu za projekat “My Serbia” za Turističku organizaciju Srbije.
Projekat #FantaSelfie agencije Executive Group nagrađen je u kategoriji „Najbolje implementirana međunarodna kampanja“. U kategoriji „Korporativne komunikacije za mala i srednja preduzeća, nagradu je dobila agencija Blumen Group za projekat “Ktitor novih ideja” urađen za kompaniju Ktitor. U kategoriji „Internih komunikacija“, nagradu je dobila kompanija Smart Vision za projekat “Engage Energize Enjoy” za klijenta Adecco Outsourcing.
Nagradu „Dr Dragutin Vračar“ za najbolji akademski rad, dobili su Danica Radovanović za doktorski rad i Novak Ušćumilić za master rad. Ove godine je na adresu Društva pristiglo čak 87 radova, raspoređenih u 11 različitih kategorija, dok su se u finalnom izboru našla 33 rada iz korporativnog, javnog i neprofitnog sektora.
Specijalni gost večeri bio je Maxim Behar, predsednik ICCO-a, Internacionalne mreže PR udruženja čiji je član nedavno postalo i Društvo Srbije za odnose sa javnošću.