Umrežavanje privrednika i njihova čvršća saradnja može da ojača ekonomski potencijal regiona, zaključeno je na poslovnom skupu „Business to business“ (B2B) koji je organizovala ProCredit grupa, do sada najvećem B2B godađaju koji prati dobru praksu prethodno održanih poslovnih B2B sastanaka u Srbiji, Makedoniji i Albaniji.
Ovom događaju u Solunu prisustvovalo je više od 600 vlasnika malih i srednjih preduzeća iz Srbije i regiona, kojima su predstavljene i nove mogućnosti podrške poslovanju koje ova bankarska grupacija nudi. Poslovni ljudi iz oblasti proizvodnje, poljoprivrede, usluga, kao i brojne izvozno orijentisane firme bili su u prilici da održe seriju sastanaka sa potencijalnim poslovnim partnerima iz zemalja u okruženju, kao i da razmene mišljenja sa vodećim ljudima ProCredit Holdinga, većinskog vlasnika svih ProCredit banaka u zemljama regiona.
„Ovakvi B2B susreti predstavljaju značajnu platformu za umrežavanje privrednika. Za naše klijente su posebno interesantni potencijalni poslovni partneri iz zemalja iz regiona sa kojima Srbija ostvaruje značajnu ekonomsku saradnju poput Makedonije, Bugarske, Bosne i Hercegovine. U Srbiji, kao i u drugim zemljama u okruženju, mala i srednja preduzeća mogu u velikoj meri da doprinesu ekonomskom oporavku i mi verujemo da smo podržavanjem njihovih projekata kvalitetnom bankarskom uslugom, značajan poslovni partner i oslonac“, rekao je Ivan Smiljković, član Izvršnog odbora ProCredit banke Srbija.
Značaj malih i srednjih preduzeća za razvoj privrede, finansiranje energetski efikasnih rešenja i nove bankarske tehnologije bile su samo neke od tema koje su predstavnici ProCredit grupe prezentovali učesnicima. Jedna od novina koja je privukla pažnju svih učesnika skupa jesu i ekspoziture ProCredit grupe sa samouslužnim zonama 24/7, koje su opremljene najnovijim terminalima i bankomatima koji omogućavaju brže i povoljnije obavljanje finansijskih transakcija, poput uplate pazara za pravna lica na bankomatima ili putem depozitnog sefa. Zahvaljujući novinama u međunarodnom platnom prometu, klijenti su sada u mogućnosti da uz fiksnu proviziju od samo 2,5 evra po transferu vrše plaćanja između banaka u okviru ProCredit grupe. Učesnicima događaja su predstavljeni i osnovni principi upravljanja ljudskim resursima uključujući i program zapošljavanja i treninga u ProCredit bankama.
ProCredit banka svake godine ostvaruje rast plasmana privredi, uz održavanje visokog kvaliteta portfolia, što je omogućilo i konstantno investiranje u unapređenje usluga prilagođenim potrebama srpskih privrednika.