Home VestiPolitika i društvo Kućni ljubimci kao poslovna šansa

Kućni ljubimci kao poslovna šansa

by bifadmin

Širom grada otvaraju se prodavnice specijalizovane za negu kućnih ljubimaca ili za proizvodnju specijalne robe namenjene njima. Da tržište za ovu granu privrede postoji pokazuje i novootvoren salon „LORApet“, kojem kako kažu vlasnici, uopšte nije potrebna nikakva reklama. U novom salonu mušterije ponekad moraju da budu strpljive i da pričekaju i po desetak dana kako bi njihovi ljubimci došli na red.

Velika potražnja za ovim poslom bila je i jedan od razloga zbog kojeg je Nada Jovović krenula u preduzetničke vode.

„Ideju za započinjanje biznisa dobili smo od naše ćerke koja je oduvek volela da se bavi tim poslom. Nakon što je završila školu nije mogla da nađe posao u Beogradu, i onda smo došli na ideju da mi investiramo u taj posao i da otvorimo „LORApet“ salon za negu kućnih ljubimaca u kome bi ona radila. Ona i dan danas tu radi, tako da je to neka vrsta samozapošljavanja“, kaže vlasnica salona Nada Jovović.

Ona ističe da bavljenje ovim poslom na način na koji se oni bave nije lak jer mikrofirme poput njihove porodične jako teško dolaze do bilo kakvih sredstava tj. pomoći države.

„Ja sam ekonomista po struci, i onda se kompletno bavim tim delom posla, suprug je inženjer u IT-ju i on se bavi tom nekom logistikom, kamerama i nekim inženjerskim poslovima, a ćerka radi u salonu i nju samo zanima da radi sa kučićima“, objasnila je Nada.

Iako je potrebno oko 2-3 godine da se posao razvije, Nada kaže da pravi kvalitet nađe svoje potrošače. Tako se sada u ovom salonu izvrši oko 170-200 tretmana mesečno, što znači da kroz njega prođe između 8-11 pasa dnevno.

Pročitajte i ovo...