Prestižno priznanje koje se dodeljuje najuspešnijim srpskim i stranim kompanijama koje posluju u Srbiji, dodeljeno je kompaniji Mercator-S i predstavlja potvrdu uspešnosti, ali ujedno i potvrdu poverenja ukazanog od strane potrošača, korisnika usluga i šire javnosti.
Mercator-S je jedna od 245 kompanija, koje su u Srbiji prepoznate kao Korporativni superbrendovi za 2015/2016. godinu, među 1.500 kandidata iz 34 privredna sektora u Srbiji.
Izbor je sproveden putem kombinovanih glasova Stručnog saveta za Superbrendove i glasova dobijenih na osnovu ankete kojom se ispitivalo javno mnjenje, a koje je sprovela kompanija Ninamedia Research u široj javnosti.
Kriterijumi za dobijanje ovog prestižnog priznanja i dobijanje statusa Superbrenda, koje se dodeljuje u više od 80 zemalja širom sveta, su – priznanje u javnosti i veliki ugled, dugogodišnja doslednost i pouzdanost, korporativna odgovornost koja se meri kroz više parametara kao što su tržište (kvalitet, cena i usluge), poslovni odnosi (zakonitost i transparentnost, radno okruženje i poslovna praksa), društvo (sponzorstva, kulturne i društvene inicijative) i životna sredina (zaštita životne sredine i ograničavanje negativnih uticaja).