Veeam Software, kompanija sa inovativnim rešenjima koja pružaju stalnu dostupnost preduzeća (Availability for the Always-On Enterprise), objavila je 38% rast prihoda od ukupnih transakcija za drugi kvartal 2016. godine u odnosu na isti period prethodne godine, demonstrirajući povećanu potražnju od strane velikih preduzeća širom sveta za dostupnošću u svakom trenutku tokom čitave godine.
Rast prihoda od ukupnih transakcija u odnosu na prethodni kvartal bio je čak i veći, i iznosio je 40 %, što dodatno ukazuje na Veeam-ov uspeh u prvoj polovini 2016. godine u pružanju rešenja dostupnosti koja omogućavaju ispunjenje ugovora o nivou usluge (SLAs) za ciljno vreme i tačku oporavka (RTPO™) za manje od 15 minuta za SVE aplikacije i podatke. Sa 70 posto preduzeća sa liste Fortune 500 i 50 posto sa liste Global 2000, sada Veeam-ovih korisnika, kompanija je objavila 40-postotni rast prihoda od ukupnih transakcija u odnosu na isti period prethodne godine od ugovora sa velikim preduzećima i premašila je broj od 200.000 korisnika koji plaćaju usluge u okviru njenog poslovanja.
„Prva polovina 2016. godine, bila je monumentalna za Veeam,” rekao je Peter Ruchatz, Glavni marketinški direktor u Veeam-u. „Naš prodor na tržište velikih preduzeća nastavlja da se ubrzava budući da preduzeća nastoje da zadovolje potrebe korisnika koji oberučke prihvataju transformativne tehnologije kao što su cloud, mobilne i socijalne platforme. Najavili smo predstojeće pokretanje Veeam Availability Suite-a 9.5, i osigurali smo ‘lidersku’ poziciju u Gartner-ovom junskom Magic Quadrant-u za formiranje rezervnih kopija data centra i softver za oporavak za 2016. godinu. Proširili smo i ojačali naš izvršni tim kako bismo nastavili naš put ka dostizanju kompanije sa prihodom od milijardu dolara, dok smo istovremeno ostvarili i glavnu prekretnicu – krunisanje našeg 200.000-og korisnika. Sve u svemu, bio je to fantastičan početak 2016. godine.“