Marketing mreža nagradila je sinoć organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje na drugom po redu nacionalnom Festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2016. Za nagrade ove godine konkurisalo je čak 135 projekata.
Kampanja #CrazyEnoughToChangeTheWorld agencije No Ordinary Agency osvojila je priznanje u kategoriji Inovativna integrisana kampanja, kao i Grand Prix – Integrisana kampanja godine. McCann Beograd, drugi put za redom, osvojio je priznanje Agencija godine, dok je kompanija Strauss Adriatic proglašen Oglašivačem godine.
Kampanja „Dobro jutro Džezveri“ agencije Leo Burnett i kompanije Strauss Adriatic osvojila je nagrade u kategorijama pojedinačnih radova – TV i Radio. Istoimena agencija osvojila je nagradu i u kategoriji Event za kampanju „Jelen nefiltrirano pivo“ Apatinske pivare. U kategoriji Pojedinačni radovi – Print nagrada je pripala agenciji Publicis Beograd i Mreži organizacija za decu Srbije (MODS) za kampanju „Nasilje nije igra“.
Najboljom BTL kampanjom proglašen je „Telenor Xmass 3 in 1 Credit Card“ agencije FCB Afirma za klijenta Telenor banku, dok je agencija New Moment New Ideas Company osvojila priznanje u kategoriji Odnosi s javnošću za kampanju „Run For Peace“. Projekat „Fanta uvrnuta flašica“ agencije Executive Group i kompanije Coca-Cola odnela je pobedu u kategoriji Social Media.
McCann Beograd nagrađen je za dva projekta u kategorijama Mobile za aplikaciju „ARt – najveća virtuelna izložba svih vremena“ i u kategoriji Profitna integrisana kampanja za „Lav kokice“ Carlsberg Srbije. Ove godine najboljim Viralnim videom proglašen je projekat „Jaffa Fešta“ koji potpisuje agencija Popular Bruketa & Žinić OM za klijenta Jaffa Crvenka.
Priznanja u kategorijama pojedinačnih radova – Content marketing i Direktni marketing osvojila je agencija Pioniri Communications za kampanje „IDEA – Voće i povrće“ (klijent: Mercator S) i „Novogodišnji poklon koji je putovao godinu dana“ (klijent: Findomestic banka). Agencija Homepage i NVO Just Out nagrađeni su u kategoriji Digital za kampanju #JustOut #Manasija2015, a agenciji Ovation BBDO pripalo je priznanje za najbolji Outdoor za kampanju „Šta vas boli?“ rađenu za kompaniju Pharma Swiss.
Članovi Žirija dodelili su nagradu i agencijama Direct Media, Fusion Communications i Nacionalnom udruženju roditelja dece obolele od raka za projekat „I ja se borim“ u kategoriji Neprofitna integrisana kampanja. Ove godine najbolja Inbound integrisana kampanje je kampanja Eurobanke i agencije Represent Communications „Mančester u Beogradu“.
Druga po redu nacionalna dodela godišnjih nagrada KAKTUS 2016 izazvala je veliko interesovanje agencija i kompanija iz Srbije. Za nagrade, koje se dodeljuju u 21 kategoriji, konkurisalo je čak 37 agencija i preko 40 oglašivača.
Ove godine stručni žiri činili su ugledni profesionalci iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona. Žiri iz Srbije radio u sastavu: Anja Radulović (Leo Burnett), Borislav Miljanović (Represent Communications), Vesna Ćeranić (Executive Group), Vladimir Mitrović (Ovation BBDO), Dejan Ranđić (DNA Communications), Igor Grmuša (Degordian), Ivan Živković (Pioniri Communications), Janko Pavlović (Havas Worldwide Belgrade), Lea Stanković (Communis DDB), Marina Grihović (Headline i Dkit), Miloš Ilić (LUNA/TBWA Belgrade), Miladin Miletić (Popular Bruketa&Žinić OM), Miloje Sekulić (Homepage), Mirko Mandić (SVA), Miro Antić (M2Communications), Nevena Kurtović (Fusion Communications), Nebojša Babić (Orange Studio), Slaviša Savić (New Moment New Ideas Company), Srđan Erceg (HUGE Media), Tamara Bekčić (Chapter 4 PR), Toni Laurenčić (Idea Plus Communications), kao i Vladimir Ćosić (McCann Beograd), koji je ove godine i predsednik Žirija.
Regionalni žiri činili su: Alen Kekić (I TO NIJE SVE!, Hrvatska), Vanja Blumenšajn (Señor, Hrvatska), Vesna Beganović (Via Media, Bosna i Hercegovina), Zoran Trojar (Sonce.net, Slovenija) i Oliver Noveski (Brand Union, Makedonija).