Home VestiPolitika i društvo Pepsi pokrenuo agendu održivosti do 2025.

Pepsi pokrenuo agendu održivosti do 2025.

by bifadmin

Kompanija PepsiCo, Inc. najavila je ambicioznu globalnu agendu održivosti kreiranu da podstakne trajni poslovni rast na način koji uvažava potrebe potrošača i društva. Platforma „Poslovanje sa svrhom“ za predstojeću deceniju fokusira se na tri osnovna prioriteta: pružanje doprinosa boljem zdravlju i većem blagostanju putem proizvoda koje prodaje; zaštita planete i zajednica u kojima posluje, i osnaživanje ljudi širom sveta. Nove inicijative kompanije predstavljaju nastavak decenijske posvećenosti pionirskoj viziji pokrenutoj 2006. godine i utemeljenoj na osnovnom uverenju da je poslovni uspeh neodvojivo povezan sa održivošću sveta koji delimo.

Napori kompanije uključuju određene ciljeve do 2025. godine u pogledu nastavka transformacije portfolija proizvoda hrane i pića kompanije PepsiCo, doprinosa održivijem globalnom sistemu proizvodnje hrane i pružanja pomoći u ostvarivanju napretka lokalnih zajednica.

Planovi kompanije potkrepljeni su aktuelnim naučnim istraživanjima, očekivanjima potrošača i dijalogom sa ključnim akterima, kao i Agendom održivog razvoja do 2030. Ujedinjenih Nacija. Ambicija kompanije PepsiCo jeste da u odgovarajućoj meri omogući kvalitetniju ishranu tako što će nastaviti da razvija širi portfolio hrane i pića i povećava dostupnost hranljivih proizvoda odličnog ukusa. Pored toga, ambicija kompanije jeste da smanji ekološki otisak sistema proizvodnje hrane kroz operativnu efikasnost i mobilizaciju dobavljača i poslovnih partnera. Kompanija podržava Pariški klimatski sporazum i fokusirana je na smanjenje uticaja na životnu sredinu. Kroz platformu Poslovanje sa svrhom, kompanija PepsiCo će nastaviti da osnažuje ljude i društveni razvoj kroz sve svoje operacije, lanac snabdevanja i zajednice. Kompanija sprovodi nove inicijative sa ciljem promovisanja raznolikosti svoje globalne radne snage, pružanja podrške napredovanju žena i podsticanja društvenog i ekonomskog razvoja u zajednicama širom sveta.

Ciljevi Agende održivosti do 2025.

• Nastavak transformacije portfolia proizvoda kroz ponudu zdravije hrane i pića, smanjenje uticaja na životnu sredinu i osnaživanje ljudi širom sveta
• Očekuje se da će do 2025. najmanje dve trećine PepsiCo pića imati 100 kalorija uz pojačani fokus na proizvode bez kalorija i na niskokalorične proizvode
• Cilj je da se do 2025. za 15 odsto poboljša efikasnost upotrebe vode u direktnom lancu poljoprivrednog snabdevanja štedeći ukupnu količinu vode koja se koristi u proizvodnim operacijama kompanije PepsiCo
• Do 2030. za 20 odsto smanjiti emisiju gasova staklene bašte duž celog kompanijskog lanca vrednosti, uključujući poljoprivredno snabdevanje
• Kroz partnerstvo sa PepsiCo fondacijom planira se investicija od 100 miliona dolara u cilju podrške inicijativama čiju će pomoć primiti najmanje 12,5 miliona žena i devojčica širom sveta.

Pročitajte i ovo...