U Beogradu je potpisan Ugovor o kupoprodaji poslovnih udela između kompanija SKB Capital S.A. iz Luksemburga i Erste Card Cluba d.o.o. (ECC), sa sedištem u Zagrebu. Time će ECC steći 100% vlasništva nad kompanijama Diners Club International Belgrade d.o.o. iz Beograda i Diners Club International Mak d.o.o.e.l. iz Skoplja, a posredno i nad kompanijama Diners Club International Montenegro d.o.o. iz Podgorice i DC Travel iz Beograda.
Diners Club International, kao davalac franšize, podržava transakciju i odobrava prenos licence na ECC, kao i budući razvoj Diners Club brenda i poslovanja na tim tržištima. U skladu s ugovorom, ECC preuzima ekskluzivno pravo izdavanja i prihvatanja Diners Club kartica, odnosno odgovornost za dalji razvoj Diners Club brenda i budućeg poslovanja na području Republike Srbije, Republike Makedonije i Crne Gore.
Završetak transakcije i konačan prenos poslovnih udela očekuje se u prvom kvartalu 2017. godine, nakon ispunjenja formalnopravnih uslova iz samog ugovora, kao i sticanja odobrenja svih regulatornih tela.
„Kao najveći izdavalac u regionu, ECC će na tržište Srbije, Crne Gore i Makedonije doneti nova platna rešenja iz Diners Club palete proizvoda i time obogatiti ponudu franšiza u ove tri zemlje. Prednosti spajanja franšiza na regionalnom nivou, kao i veliki potencijal za proširenje poslovnih mogućnosti i uspeha, osetiće svi učesnici u poslovanju franšize, kao i naši partneri. Besprekoran servis i usluga na koji su klijenti iz Srbije, Crne Gore i Makedonije navikli u toku višedecenijskog poslovanja Diners Cluba u ovim zemljama ostaće prioritet i u narednom periodu, a klijentima će biti dostupno više izbora kada su u pitanju proizvodi, usluge i pogodnosti za plaćanje Diners Club karticama“, naglasio je povodom potpisivanja Ugovora o kupoprodaji Obrad Sikimić, koji će sledećih pet godina obavljati dužnost predsednika Nadzornog odbora u DCI Belgrade.
Obrad Sikimić je preko 25 godina proveo na čelu Diners Cluba na području Srbije, Crne Gore i Makedonije, aktivno radeći na pozicioniranju Diners Club brenda u pomenutim zemljama, odnosno razvoju ponude platnih usluga. Ovaj korak logičan je nastavak naše poslovne strategije čiji je cilj jačanje regionalne prisutnosti na području jugoistočne Evrope. Uvažavajući rezultate dosadašnjeg franšiznog poslovanja na ovim tržištima, verujemo da razvijenim poslovnim modelom možemo da osiguramo vrhunski kvalitet usluge prema klijentima i da dugoročno ostvarimo uspešne poslovne rezultate“, dodala je Marija Radonić, zamenica predsednika Uprave ECC-a zadužena za regionalno poslovanje.