Igra Future gladiator reality show osvojila prvu nagradu i nagradu publike u konkurenciji osam timova iz regiona.
Nordeus Hackathon šestu godinu zaredom okupio je mlade, talentovane developere i digitalne umetnike koji su imali 24 sata da kreiraju pobedničku igru. Ukupno osam timova iz Srbije i Hrvatske, okupljeni u prostorijama Startit centra, imali su priliku da iskažu svoju kreativnost, sposobnost za timski rad i strast prema pravljenju video igara, ali i da sa mentorima iz Nordeusa razmene znanja i iskustva i dobiju korisne savete koji su im pomogli da zaokruže igru.
Tema ovogodišnjeg takmičenja bila je „Hack and slash“, a najbolji timovi su osvojili vredne nagrade. Ipak, najveću prednost Nordeus Hackathona takmičari vide u sistemu mentorstva i podršci talentima i regionalnoj IT zajednici, kojim je vođen ovogodišnji susret, ali i prilici da se upoznaju i povežu sa ljudima iz zemlje i regiona kojima je pravljenje igara hobi ili profesija. Treće mesto je zauzeo Vannila tim iz Hrvatske sa igrom Hackfuslashfu, dok su drugi bili članovi Hellion tima iz Srbije sa igrom The last rubin. Pobednički tim, 3u1, je pored prve narade, sa naslovom Future gladiator reality show zamišljenim kao reality TV šou na u kome gladijator ostvaruje slavu na osnovu svoje uspešnosti u borbi, pobrao i simpatije publike i osvojio „People’s choice award“.
„Radovali smo se kada smo saznali da smo primljeni na Nordeus Hackathon, jer smo prošle godine aplicirali i nismo prošli. Kreiranje igara je naš hobi i kroz ovakve događaje možemo da dokažemo sebi za šta smo sposobni i pokažemo kako izgleda ono što radimo“, kaže Dimitrije Miković član pobedničkog tima. „24 sata je dug period gde si u početku super-kreativan, imaš entuzijazam, ali te nakon nekog vremena stiže umor i gubiš produktivnost. Saveti mentora vratili su nas na pravi put i pomogli nam da se fokusiramo i rešimo par detalja kako bismo što pre zaokružili igru koju je i nama na kraju bilo zabavno da igramo.“
Prema rečima žirija, svi timovi su došli pripremljeni i savladali temu, imali prilično dobar nastup i uspeli da završe igru u zaista kratkom vremenskom roku.
„Bilo je igara za koje je teško poverovati da su ljudi uspeli da ih naprave za svega 24 sata, a bilo je i nekih sa greškama. Većina timova predstavila je gotov proizvod što je najvažnije, jer je to, između ostalog, merilo uspešnosti Hackathona“, kaže Aleksandar Milosavljević, programer u Nordeusu koji je na ovogodišnjem takmičenju imao ulogu člana žirija, ali i mentora. „Timovi su većinom radili samostalno, ali smo im najviše bili od pomoći u trenucima kada im je, zbog umora, bio potreban drugi par očiju da im ukaže na očigledne greške u igri.“
Uz želju da podstaknu jačanje zajednice i okupe ljubitelje igara na jednom mestu, nakon takmičarskog dela, Nordeus i Startit su prezentovanje igara svih timova i ceremoniju dodele nagrada otvorili za javnost, prvi put ove godine. Posetioci i učesnici imali su priliku da se druže, probaju neke od prošlogodišnjih igara ali i igre nastale u prethodna 24 sata.