Home VestiIT i nauka Executive Group trostruki dobitnik nagrada za digitalne kampanje na „IAB MIXX“ konferenciji

Executive Group trostruki dobitnik nagrada za digitalne kampanje na „IAB MIXX“ konferenciji

by bifadmin

Agencija za integrisane komunikacije Executive Group i The Coca-Cola Company jedini su trostruki dobitnici nagrada za digitalne kampanje na „IAB MIXX“ konferenciji, osvojivši Grand Prix Serbia priznanje, kao i nagrade za Best Brand Awareness Campaign i Best Social Media Campaign.

IAB MIXX konferencija je održana prvi put, u organizaciji udruženja Interactive Advertising Bureau Serbia, a dodeljeno je ukupno deset nagrada za najistaknutije digitalne projekte i kampanje u periodu od januara 2015. do decembra 2016. godine.

Kampanja „Lansiranje Fanta uvrnute flašice“, koju su sprovele The Coca-Cola Company, Executive Group i Yasserstain, osvojila je prvu nagradu u kategoriji Best Brand Awareness Campaign, kao i nagradu IAB Mixx Grand Prix Serbia, za najbolju kampanju u prethodne dve godine. Kompanija The Coca-Cola Company je i dobitnik nagrade u kategoriji Best Social Media Campaign, za brend „Schweppes“ i kampanju „Samo za iskusne“, takođe nastalu u saradnji sa Executive Group.

„Ovo trostruko priznanje je za nas u Executive Group velika motivacija da na kraju izuzetno uspešne godine nastavimo da nadmašujemo sebe i osvajamo nove oblasti znanja i kreativnosti. Želeo bih da se zahvalim timu na predanom radu, a klijentu na poverenju koje nam je ukazano“, rekao je Darko Matijašević, generalni direktor agencije Executive Group.

Direktor Digital odeljenja u Executive Grup Igor Božović je naglasio da su nagrade dokaz „da kada se radi marljivo, uporno, bez zadrške i svim srcem, rezultati i priznanja ne izostaju”.

Konferencija IAB MIXX je na jednom mestu okupila kreatore, vizionare i eksperte u oblasti digitalnih medija i marketinga, sa ciljem da edukuje učesnike o aktuelnim trendovima u digitalnoj industriji.

IAB MIXX nagrade nisu prve u tekućoj godini za projekat „Lansiranje Fanta uvrnute flašice“. Na drugom Festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2016 projekat je odneo pobedu u kategoriji Best Social Media Campaign. Osim toga, kampanja je bila i finalista u kategoriji „Digitalni mix“ nagrade za najbolje regionalne digitalne radove „SoMoBorac 2016“, a koju je Executive Group ove godine osvojila u kategoriji SoMust Have sa kompanijom Carlsberg Srbija i brendom Tuborg.

Pročitajte i ovo...