Građani Srbije su u 2016. godini putem e-commerce usluge Banca Intesa obavili više od 650.000 internet transakcija, a trgovci ostvarili više od 3,5 milijardi dinara prometa. Rast broja transakcija od 66 odsto i prometa od 53 odsto u odnosu na godinu ranije potvrdili su lidersku poziciju Banca Intesa na e-commerce tržištu Srbije.
„Stalni rad na unapređenju kvaliteta i dostupnosti usluga koje pružamo klijentima omogućio nam je da prethodne godine zabeležimo još veći broj e-commerce transakcija i potvrdimo svoje liderstvo u ovom tržišnom segmentu. U 2017. godini očekujemo više od milion transakcija i rast prometa od preko 4,5 milijardi dinara. Pored toga, plan nam je da e-commerce servisom Banca Intesa osim Mastercard, Maestro, Visa i American Express platnih kartica obuhvatimo i DinaCard karticu“, izjavio je Darko Popović, član Izvršnog odbora i direktor Divizije za poslovanje sa fizičkim licima i malim biznisom Banca Intesa.
Banca Intesa je bila prva banka koja je na tržište Srbije uvela e-commerce uslugu još 2007. godine, kada je omogućila građanima da obavljaju kupovinu putem interneta. Sigurnost kupovine na internet prodajnim mestima obezbeđena je 3D secure sistemom za autorizaciju i naplatu transakcija, koji pri verifikaciji korisnika, pored upotrebe CAP čitača, pruža mogućnost korišćenja i SMS OTP (SMS one time password) sistema potvrde plaćanja za Visa i Mastercard kartice. Pored visokog nivoa bezbednosti, Banca Intesa je na ovaj način e-commerce uslugu učinila još efikasnijom i jednostavnijom za korišćenje.
Najveći udeo u e-commerce transakcijama Banca Intesa ima kupovina avio karata, karata za kulturne događaje, bele tehnike i knjiga, odeće i obuće, kozmetičkih proizvoda, kao i usluga mobilne telefonije.