Dobitnici nagrada na prvom Effie Awards Festivalu u Srbiji proglašeni su sinoć u Hotelu Radisson Blu Old Mill Hotelu u Beogradu pred oko 150 zvanica, predstavnika marketinške struke. Dva srebrna trofeja i šest bronzanih dodeljeno je najuspešnijim kampanjama realizovanim u periodu od 1. jula 2015. do 31. decembra 2016. godine.
Srebrni Effie u kategoriji Telekomunikacije za rad “Viber-vajber kampanja” osvojila je agencija Leo Burnett Beograd – Publicis One Srbija, klijent Vip Mobile, a u kategoriji Novih lokalnih proizvoda ili usluga, agencija Idea Plus Communications za kampanju “Kafa nove generacije” (Grand Black ‘N’ Easy), klijent Grand Prom.
U kategoriji Bezalkoholna pića i napici, bronzani trofeji su dodeljeni agenciji FCB Afirma za rad “Jedan krug oko šoljice” (Grand kafa Gold), klijent Grand Prom i agenciji McCANN Beograd za kampanju “Separating… 2016” (Schweppes), klijent The Coca Cola Company.
U kategoriji Finansije i platne kartice, bronzani Effie dodeljen je agenciji Ovation BBDO za rad “Keš kredit koji rešave sve”, klijent Unicredit banka. Agencija McCANN Beograd u istoj kategoriji osvojila je takođe bronzano priznanje za rad “Sve se može kad se hoće”, klijent Raiffeisen banka.
Jedan bronzani Effie dodeljen je u kategoriji Prehrambena industrija, grickalice i dezerti agenciji McCANN Beograd za rad “Čik prestani da se zabavljaš” (Plazma Mini-Mini), klijent Koncern Bambi.
U kategoriji Dobra dela – brendovi, jedino priznanje, bronzani Effie, dodeljen je radu agencije McCANN Beograd “Zajedno za škole roditeljstva” (Rosa), klijent The Coca Cola Company.