Nemački proizvođač premijum kućnih aparata ostvario je prodaju od 3,93 milijarde evra u finansijskoj 2016/17. godini, koja se završila 30. juna 2017. godine. Ovo predstavlja povećanje od 218 miliona evra ili 5,9 odsto godišnje.
Finansijskom rastu značajno su doprineli ugradni aparati i usisivači, dok prekretnice iz posmatranog perioda uključuju i ulaganje italijanskog specijaliste za medicinske tehnologije Steelco, lansiranje Miele Venture Capital GmbH i stvaranje nove poslovne jedinice Smart Home. Trenutno, kompanija Miele zapošljava oko 19.500 ljudi, dok su tokom izveštajnog perioda investicije iznosile 225 miliona evra.
Rast prodaje uređaja iz asortimana Miele proizvoda je znatno iznad proseka u proteklih 10 godina i to po treći put, uprkos nepovoljnijim uslovima koji prevladavaju na važnim tržištima kao što su Rusija, Turska i Velika Britanija. Štaviše, cene su pod stalnim pritiskom u gotovo svim relevantnim grupama proizvoda, kao i na svim tržištima.
Porodična kompanija sa sedištem u Guterslohu suprotstavila se cenovno agresivnim marketinškim aktivnostima drugih proizvođača svojim kontinuiranim fokusom na kvalitet, držeći vodeću poziciju u pogledu inovativnosti u okviru svoje industrije, ponudom visokokvalitetnih i premijum modela sa tehničkim karakteristikama isključivim za brend Miele.
Snažan rast u SAD, Australiji, Kanadi i Nemačkoj
Miele je u Nemačkoj ostvario prodaju od 1,18 milijardi evra, što predstavlja povećanje od 6,8%. Ovde je Miele bio neprikosnoveni pobednik u pogledu tržišnog udela u posljednjih nekoliko godina – i br. 1 brend specijalizovanih maloprodajnih radnji za prodaju kućnih aparata. Izvan Nemačke, SAD, Australije, Kanade, Austrije i više azijskih tržišta je vredno posebnog pomena.
Na nivou pojedinačnih grupa proizvoda, uspešna priča sa mašinama za pranje posuđa Miele je nastavljena u poslovnoj godini koja se upravo završila i to sa povećanjem prodaje od skoro 40% u roku od tri godine. U sektoru usisivača, po prvi put u fiskalnoj godini Miele je prodao više od 2,5 miliona usisivača i opet postao lider na evropskom tržištu.
Steelco sada pripada Miele Grupi
Poslovna jedinica Miele Professional, koja obuhvata proizvodnju i razvoj tehnologije pranja veša, komercijalnog pranja posuđa, kao i medicinske i laboratorijske tehnologije, zabeležila je prodaju od 484 miliona evra tokom prošle finansijske godine.
U oblasti medicinske tehnologije, tržišna pozicija kompanije Miele se značajno poboljšala, s obzirom na to da je renomirana italijanska Steelco Grupa sada deo Miele Grupe. Tokom uvođenja podele nadležnosti, projekat poslovanja koji uključuje prodaju opreme centralnim sterilnim odeljenjima za snabdevanje (CSSD) u bolnicama biće koncentrisan pod oznakom Steelco.
Više osoblja u Nemačkoj i na međunarodnom nivou
Do 30. juna 2017. Miele je zaposlio 19,465 radnika širom sveta. To je iznosilo 1.095 zaposlenih ili 6,0% više nego u prethodnoj godini. Na kraju izveštajnog perioda, Miele je zaposlio 10.888 zaposlenih, što odgovara rastu od 562 FTE ili 5,4%. Broj zaposlenih se povećao na svim proizvodnim lokacijama, u centralnom štabu i u Nemačkoj. Miele je od 2000. godine je prepolovio potrošnju energije i vode svojih aparata, bez bilo kakvih kompromisa u pogledu pogodnosti ili performansi. Slična dostignuća ostvarena su i oblasti zaštite životne sredine u proizvodnim pogonima: emisije CO2 vezane za energiju tokom istog perioda su smanjene za više od 50%.
Dugo najavljivana promena u Izvršnom odboru grupe Miele prošla je kako je planirano. Krajem 2016. godine, dr Eduard Sailer se penzionisao nakon 19 uspešnih godina gde je bio član odbora odgovoran za tehničke poslove. Njegov naslednik na ovoj poziciji je dr Stefan Breit, ranije direktor fabrike u Mieleovom proizvodnom pogonu u Guterslohu. Ostali članovi odbora, svaki sa jednakim glasačkim pravom, su Olaf Bartsch (Finansije/Administracija), dr Akel Kniehl (Marketing/Prodaja) i dr Markus Miele i dr Reinhard Zinkann (izvršni direktori i suvlasnici).