Veropoulos kompanija je jedan od prvih stranih investitora na maloprodajnom tržištu u Srbiji, koje je prepoznala kao jedno od najvećih u regionu, sa velikim ekonomskim potencijalom i potrošačima koji traže visoke standarde.
Od nastanka 1973. godine kao porodično preduzeće iz Atine, Veropoulos kompanija je u poslednjih nekoliko godina proširila svoje poslovanje na tržišta Makedonije i Srbije, čime je postala jedan od najvećih trgovinskih lanaca u ovom delu Balkana. Veropoulos je izgradio dva poznata brenda u Srbiji – Super Vero i Jumbo. Prvo se pojavio Super Vero, koji sada ima više od 2 miliona potrošača, 500 zaposlenih, 15.000 m2 prodajnog prostora u Srbiji, a od 2016. godine otvorene su i tri Jumbo prodavnice, specijalizovane za igračke, kancelarijsku opremu, proizvode za decu i ukrašavanje kuće.
Kompanija Veropoulos je za poslednjih 15 godina uložila 40.000.000 evra u lokalno tržište. „Veropoulos kompanija neprekidno prati potrošačke zahteve i potrebe tržišta Srbije. U vremenu promena, naše porodično ime je simbol kvaliteta, vrhunske usluge, raznovrsne ponude proizvoda i posvećenosti našim vernim kupcima“, istakao je Nikos Veropoulos, vlasnik i izvršni direktor Veropoulos kompanije.
Prema njegovim rečima, kao kompanija međunarodnih aspiracija, Veropoulos je prepoznao komplementarnost kultura Grčke i Srbije, što je dovelo do širenja ekonomskog uticaja i menjanja pejzaža tržišta ovog regiona.