Grupa Intersport Isi je prošle godine ostvarila prihod od 101 milion EUR, što je za 13% više u odnosu na 2016. Poziciju prvog sportskog trgovca u regionu, koji pored Slovenije obuhvata i Hrvatsku, Srbiju, Bosnu i Hercegovinu, Crnu Goru, Albaniju i Kosovo, učvrstila je proširenjem maloprodajne mreže, kojoj se u 2017. priključilo 11 novih prodavnica Intersport, 5 prodavnica The Athlete’s Foot i 3 franšizne prodavnice.
U 2017. godini grupa Intersport ISI uvećala je prodaju na svim tržištima na kojima je prisutna. U poređenju s prethodnom godinom, prihodi od prodaje u Sloveniji su porasli za 9,3%, uzimajući u obzir izvoz, zatim u Hrvatskoj za 11,9%, Srbiji za 21,4%, Bosni i Hercegovini za 9,7%, a u Crnoj Gori za 37,5%, što je svrstava u najuspešnije Intersportove organizacije na svetu.
„Dobri poslovni rezultati povezani su s rastom prodaje u postojećim prodavnicama i na brojnim novim prodajnim mestima. Godine 2017. započeli smo novu priču u segmentu sportske mode, jer smo s kompanijom Intersport International Corporation zaključili franšizni sporazum za lanac The Athlete’s Foot. Najponosniji smo na usklađen, višekanalni tržišni nastup. Na taj način spajamo prednosti naše razvijene maloprodajne mreže, koja je prepoznatljiva po visokom kvalitetu i stručnom savetovanju, i moderne onlajn prodavnice. U oblasti onlajn prodaje načinili smo veliki korak napred i mogućnost onlajn kupovine proširili na Srbiju i Hrvatsku”, sažela je uzroke pozitivnih finansijskih pokazatelja mr Mateja Jesenek, direktorka grupe Intersport Isi.
U Sloveniji, Srbiji i Hrvatskoj grupa Intersport ISI prošle godine otvorila je 11 novih prodavnica Intersport, kojima su se pridružile još 3 franšizne prodavnice u Albaniji i na Kosovu. Izvršena su veća renoviranja i proširenja postojećih prodavnica, a na svim novim, odnosno renoviranim prodajnim mestima, uveden je moderan trgovinski koncept koji pruža preglednije predstavljanje robe, kutak za testiranje za još bolje iskustvo kupovine. U Sloveniji, Srbiji i Hrvatskoj vrata je otvorilo i prvih 5 prodavnica The Athlete’s Foot.
Od ukupno 128 prodajnih mesta u regionu, čak ih je 19 otvorilo vrata u minuloj godini. To znači da je skoro 15% prodavnica, odnosno svako sedmo prodajno mesto novo. Investicije u prodajne površine ostaju jedini prioritet u 2018, pri čemu će se Grupa Intersport ISI usmeriti prvenstveno na tržišta koja zbog veličine predstavljaju i neiskorišćen potencijal, kao i na nove lokacije gde Intersport još nije prisutan. Grupa Intersport ISI planira unapređeni rast u oblasti onlajn prodaje, čime će dodatno ojačati vodeći položaj u regionu.