Od ove godine najveća dvorana u regionu sa posetom od oko pola miliona ljudi godišnje zvaće se Štark Arena. U narednih pola decenije ovaj objekat biće u partnerstvu sa Atlantic Grupom, regionalnim liderom koji okuplja brendove sa dugom tradicijom kvaliteta među kojima prednjači upravo Štark.
Direktor Štark Arene, Đorđe Milutinović, je prilikom svečanog obeležavanja početka partnerstva izjavio da će arena sa ponosom nositi novo ime i najavio brojne velike događaje iz oblasti muzike, sporta i porodične zabave, kao i mnoga unapređenja koja očekuju Štark Arenu do kraja tekuće godine.
Direktor Atlantic Grupe za Srbiju, Vladimir Čupić, rekao je da veruje u odličnu saradnju i poželeo mnoge uspešne projekte kojima će Štark Arena biti domaćin, sada u potpuno novom, ali prepoznatljivom brendingu Štarkovog srca, kao simbol pažnje, brige i prijateljstva, istih vrednosti koje će biti promovisane i u partnerskom projektu – Štark Areni.
Prilikom svečanog obeležavanja partnerstva, predstavljen je zvaničan logo i novi spoljašnji i unutrašnji izgled Štark Arene, koja će u bojama novog sponzora nastaviti da bude jedan od najprepoznatljivijih obeležja Beograda.