Kao deo kontinuirane revizije portfolija, Nestlé je u Srbiji najavio potpisivanje sporazuma o prodaji lokalnog konditorskog brenda Cipiripi Paraćinki a.d, članici distribucijske grupe Silbo. Očekuje se da će transakcija, koja uključuje Cipiripi čokoladne table i kremove, biti obavljena krajem drugog kvartala 2018. godine, nakon završetka uobičajenih odobrenja i završnih uslova.
Transakcija neće uticati na radna mesta u kompaniji Nestlé Adriatic, ističe se u zvaničnom saopštenju kompanije.
„Cipiripi ima dugu i bogatu istoriju, sa više od 27 godina prisustva u Srbiji. U Paraćinki, koja je članica Silbo distribucijske grupe, smo pronašli izuzetan dom za naš konditorski brend Cipiripi, a istovremeno ova transakcija omogućava kompaniji Nestlé da se više usredsredi na deo konditorskog asortimana svojih globalno poznatih brendova Kit Kat, Lion, Smarties i After Eight, kod kojih planiramo snažan budući rast”, rekla je Jana Mihajlova, regionalna direktorka tržišta jugoistočne Evrope kompanije Nestlé.
Kompanija Nestlé je posvećena poslovanju u Srbiji, u kojoj je prisutna 25 godina, ima jednu fabriku u Surčinu i zapošljava 547 ljudi. Kompanija kontinuirano traži prilike da poboljša poslovanje, oceni svoj portfolio i stvori vrednost u zajednicama u kojim posluje.