Sberbank Srbija je tokom prvih šest meseci 2018. godine ostvarila profit u iznosu od 6.44 miliona evra, što je za 25 odsto više u odnosu na isti period prošle godine. Za prvih šest meseci 2018. zabeležen je i rast depozita od čak 32 odsto u odnosu na isti period 2017. godine, kao i porast ukupnih plasmana, dok je broj nenaplativih potraživanja smanjen za čak 43 odsto. Ovako dobri rezultati ostvareni su zahvaljujući sve većem poverenju kako postojećih, tako i mnogobrojnih novih klijenata, optimizaciji procesa i konstantnim inovacijama koje Sberbank Srbija sprovodi u svom poslovanju.
Sberbank Srbija ostvarila je značajne rezultate u prvih šest meseci ove godine i u ostalim segmentima poslovanja. Ulaganjem u digitalizaciju ostvaren je stabilan rast broja korisnika digitalnog bankarstva u segmentu stanovništva za čak 50 odsto u odnosu na isti period 2017. godine.
„Veliko mi je zadovoljstvo što mogu da objavim da je Sberbank Srbija zabeležila rast u svim segmentima našeg poslovanja. Posebno nam je drago što smo stekli poverenje naših klijenata što se jasno vidi kroz porast depozita u segmentu stanovništva od čak 20 odsto u odnosu na isti period prošle godine. Pored depozita, u ovom segmentu, ostvarili smo rast i u volumenu potrošačkih kredita od čak 44 odsto u odnosu na prvu polovinu 2017. godine“, dodala je Marijana Vasilescu, predsednica Izvršnog odbora Sberbank Srbija.
U segmentu poslovanja s mikro klijentima zabeležen je rast depozita od 25 odsto, dok je rast volumena kredita zabeležio rast od 18 odsto.
U delu poslovanja s pravnim licima, zabeležen je izvanredan rast depozita od čak 44 odsto. Takođe, plasmani malih i srednjih preduzeća zabeležili su odličan rast od 25 odsto, dok je u segmentu velikih korporativnih klijenata realizovano nekoliko većih transakcija kao rezultat novih, prethodno potpisanih sporazuma.
Napredak koji je banka ostvarila u prvoj polovini 2018. godine rezultat je efikasnijeg upravljanja troškovima kao i odgovorne politike upravljanja rizicima. Inovativnost, automatizacija procesa, proizvodi po meri klijenata, kao i kvalitet usluge, strateški su pravci na kojima će Sberbank Srbija i u budućnosti bazirati svoju ponudu.
Strateško partnerstvo sa Super Karticom – najvećim programom lojalnosti u Srbiji, značajno je doprinelo razvoju Sberbank poslovanja sa stanovništvom. Ovaj program danas ima više od milion registrovanih članova i proglašen je za najuspešniji u regionu. Sberbank platna kartica „Sa nama na putu“, lansirana u saradnji s kompanijom NIS, dobitnik je prestižne nagrade „Banking Technology Award“ za najinovativniji kartični proizvod na srpskom tržištu. Za potrebe ovog projekta Sberbank Srbija razvila je i implementirala nove tehnologije i funkcionalnosti. U cilju približavanja korisnicima pokrenuta je mobilna aplikacija za Android i iOS platforme, a proces izdavanja kartice pojednostavljen je, digitalizovan i potpuno automatizovan.
Osim svega navedenog, Sberbank od dolaska na tržište Srbije kontinuirano ulaže i u zajednicu u kojoj posluje. Tokom 2018. godine podržala je brojne humanitarne projekte kao što su sportsko – kreativni kamp za decu bez roditeljskog staranja „Vrednosti života“, udruženja „Bellhospice“ i „Nurdor“, a tokom narednih meseci u planu su volonterske akcije uređenja zdravstvenih ustanova širom Srbije.