Proizvodi srpske kompanije „Nektar“ (Nectar) uskoro bi trebalo da se nađu i na tržištu Afrike, Bliskog i Srednjeg istoka, Kine i Japana, sudeći po velikom interesovanju i namerama koje iskazuju kupci i distributeri iz tih zemalja na najvećem međunarodnom sajmu prehrambene industrije SIAL 2018. u Parizu.
Nectar grupa, u okviru koje posluju kompanije Nectar, Fructal i Heba je, na sajmu u Parizu koji je okupio preko 7.200 izlagača iz 109 zemalja širom sveta, predstavila najveći deo portfolija na štandu Privredne komore Srbije.
Kako je istakao komercijalni direktor Nectar grupe Milan Radoš, kompanija je veliko interesovanje zabeležila upravo sa portfoliom organskih proizvoda pod brendom Life, kao i portfoliom pasiranog paradajza.
Pored toga su predstavljene i brojne inovacije poput „100% Life organic“ portfolija u novom inovativnom pakovanju za poneti koje sve više dobija primat u svetu.
Posebna zvezda predstavljenog portfolija na sajmu je Nectar Tomatello portfolio pasiranog paradajza i soseva za koji su veliko interesovanje pokazali kupci sa Bliskog istoka, iz Saudijske Arabije, Katara i Kipra.
Portfolio pasiranog paradajza, za koji je iskazano veliko interesovanje, kompanija proizvodi na sopstvenim plantažama domaćeg paradajza, koje su među najvećim u Srbiji i Regionu.
Nectar je jedina kompanija u Srbiji koja ne uvozi paradajz pastu i koncentrat, već ima zaokružen proces proizvodnje ove povrtne vrste, od njive do trpeze.
Radoš je istakao i da je Nektar plasirao i portfolio organskih proizvoda, koju su u skladu sa svim trendovima viđenim na sajmu.
„Ove godine ekskluzivno smo lansirali mala porcijska pakovanja organskih proizvoda Life Organiic u Tetra Edge 250ml ambalazi za koje su posebno zainteresovani kupci nordijskih zemalja“ istakao je on.
Najveći međunarodni sajam prehrambene industrije SIAL 2018 traje u Parizu do 25. oktobra, a očekuje se preko 160.000 posetilaca.