SAD, Kanada i Meksiko napokon su dogovorile novi Severnoamerički sporazum o trgovini (NAFTA), koji se sada zove USMCA (Sporazum Sjedinjene Države-Meksiko-Kanada). Njime će biti regulisana trgovinska zona u vrednosti od 1,2 biliona dolara. Kanada i Meksiko su pomenutim sporazumom prihvatile restriktivniju trgovinu sa glavnim partnerom za izvoz, odnosno uslove koje će smanjiti trgovinski deficit Amerike.
Pored toga, USMCA velikim internet kompanijama nudi zaštitu od tužbi, što odgovara interesima SAD. To znači da za sadržaje koji se šire putem Youtube-a, Facebook-a i ostalih kanala ne odgovaraju ove kompanije, već samo pojedinci koji ih pišu. Tako npr. ovaj sporazum sada može zaštititi Amazon od tužbe ukoliko neko preko njega u Kanadi ili Meksiku prodaje proizvode lošeg kvaliteta.
Pišući o ovoj temi Kvarc podseća da su internet i tehnološke kompanije do kraja avgusta 2018. potrošile 38 miliona dolara na lobiranje među američkim trgovinskim predstavnicima koji su bili uključeni u pregovore tri države na ovu temu.