„Like a Bosch” je slogan nove globalne kampanje dobavljača tehnologije i usluga predstavljene na najvećem sajmu potrošačke elektronike, CES u Las Vegasu 7. januara 2019. Cilj kampanje je da prenese poruku da kompanija Bosch predstavlja vodećeg dobavljača umreženih proizvoda i rešenja. Osnovu kampanje predstavlja hip-hop video-klip u kome je protagonista napredni korisnik interneta stvari (IoT).
Ovaj potez na najbolji način koristi mnoštvo video-materijala i mema „like a boss” koji su postali viralni na internetu i privukli desetine miliona klikova. U tim video-klipovima prikazuju se obični ljudi koji izvode bizarne akrobacije, impresivne atletske pokrete ili se spretno izbavljaju iz neprilika. Korporativna kampanja „Like a Bosch” menja nekoliko slova kako bi osvežila i dodatno unapredila ovaj internet fenomen. Mladić u video-klipu kompanije Bosch uvek sve drži u malom prstu, zahvaljujući umreženim rešenjima kompanije. Pomoću pametnog telefona u ruci, on upravlja svojim automobilom, kosilicom ili aparatom za kafu, sa puno samopouzdanja i na kul, pametan način – on upravlja stvarima „like a Bosch”.
Kompanija Bosch je u 2017. godini prodala 38 miliona proizvoda koji se koriste na mreži. Danas se 20 odsto od oko 27.000 Bosch programera softvera bavi isključivo internetom stvari. U kompaniji očekuju da globalno tržište interneta stvari raste 35 odsto godišnje i dostigne godišnji promet od 250 milijardi američkih dolara do 2020. godine. Takva očekivanja su navela kompaniju da postavi ambiciozne ciljeve, i ona sada želi da omogući da svi njeni elektronski uređaji budu povezani na internet do tada. Osim toga, za svaki uređaj će biti ponuđene usluge koje se zasnivaju na podacima, a očekuje se da u toj oblasti glavnu ulogu odigra veštačka inteligencija.